Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmamam doğru mu?

Hiçbir kız kısa erkekleri istemiyor bu yüzden kızlarla konuşmaya çalışmıyorum konuşsam da anca friendzone çekerler zaten. Doğru mu yapıyorum?

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmamam doğru mu?
Cevapla