Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmayarak doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.73 doktora gittim artık uzamazsın dedi. Hiçbir kız kısa boylu erkeklerle sevgili olmak istemiyor bu yüzden kızlarla konuşmaya çalışmyarak doğru mu yapıyorum?

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmayarak doğru mu yapıyorum?
Cevapla