Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmayarak doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.73 23 yaşındayım hiçbir kız kısa erkekle sevgili olmak istemiyor kızlarla konuşmaya kalksam benle en fazla arkadaş olurlar (1.50 kızlar da buna dahil 1.50 lerin en kısa sevgilisi 1.80 falan oluyor ) kızlarla arkadaş olmayı da ben istemiyorum kız beni erkekten saymayacak ama ben onla arkadaşlık yapacam onla konuşmaya vakit mi ayrıcam? Bu yüzden kızlarla konuşmaya çalışmamam doğru mu? Zaten kızların konuşmaya değecek düzgün sohbetleri de yok anca boy ve ilişki konuları bir de sosyal medyada duyduklarını tekrarlama.

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmayarak doğru mu yapıyorum?
Cevapla