Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.73 boy uzamam da durdu doktora baktırmıştım, bu boyla hiçbir kız benle sevgili olmaz konuşmaya çalışsam anca kanka olurlar onu da ben istemiyorum. Sizce doğru mu yapıyorum?

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla