Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum, doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.73 epifiz plağım da kapandı artık uzamam. Hiçbir kız da kısa erkekle sevgili olmak istemiyor kızlarla konuşmaya kalksam benle en fazla arkadaş olurlar onu da ben istemiyorum bu yüzden kızlarla konuşmaya çalışmamam doğru mu?

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum, doğru mu yapıyorum?
Cevapla