Lütfen dalga geçmeden fikirlerinizi söyleyin berbat bir his içindeyim?

uzun süredir flört ettiğim biri vardı kendi İstanbul 'da yaşıyor ben gaziantep'te bu arada polis kendisi ben de bankacıyım işimiz gereği bir araya gelemiyoruz günler uyuşmuyor sürekli telefondan işte eni sonu ayarladık bir araya gelcez ortak arkadaşlar sayesinde tanıştığımız için bende artık cddi adım evlilik istiyorum çevremde biliyordu sonra ilk zamanlar kafamız uyuşursa evliliğe gitmek istediğini flört işini uzatmayı sevmediğini belirtti hersey iyi güzelken zamanla bende alıştım bağlandım buna tabi duyar gibiyim görmeden iyi misin nasıl his beslersin diye inanın bilmiyorum sonra benden soğudu konuşmalar azaldı boşa kürek çekme, gelme yöreler farklı ben muhafazakarım aileciyim ben yaşadığım büyüdüğüm memleketten kız istiyorum dedi yıkıldım tabi neden bunca ay bekledin 6 ay gibi bi süre kısa değil bence tam da buluşup adını koyacakken bazı şeylerin ben üsteledim kabullenemedim ısrar ettim asla dönmedi kızdı kestirdi attı sürekli kız ekleyip çıkarıyor hep farklı farklı şehirlerden öğretmen hemşire polis psikolog doktor gibi kızları ekliyor beğeniyor biz senle olamayız olmaz git yoluna bak başkalarını tanı evlen sev diyor ben sana umut vermedim diyor konuştuk kafamıza yatmadı diyor ama böyle birsey yoktu her şey iyiydi beni çok yıprattı istemiyorsan neden bunca ay buralara kadar getirdin neden insan görmediği birine bağlanır üzülür bu hale koyar kendime çok kızıyorum ama onu düşünmeden de edemiyorum biraz daha zorlarsan engellerim her yerden dedi neden böyle yapıyorlar :( hakaret etmediğiniz müddetçe ne deseniz açığım okurum dinlerim bende bu duruma düşmek istemezdim :(

Lütfen dalga geçmeden fikirlerinizi söyleyin berbat bir his içindeyim?
Cevapla