Çok kötü hissediyorum lütfen bana bir fikir verin?

Boşandıktan sonra kızım 1,5 yaşında olduğu için ailemin yanına gittim. Kızım doğana kadar çalışıyordum. Doğumdan sonra bıraktım ama hayatım boyunca hep çalıştım. Fakat ailemin yanına gidince ne kızıma bakmaya yardım ettiler ne 5 kuruş para verdiler sadece ev işi yaptım sabahtan akşama ve tam1,5 yıl. Param olmadığı için evden de çıkamadık hiç. Parka bile gidemedik. Çünkü ev dağ başında idi. Bebekle imkansız. Ekonomik durumları da iyi şükür. Hayatım boyunca çalışmama rağmen iş bulamayacaksın , beceriksiz , seni artık kimse istemez. son ayların iş bul vs. hatta seni besliyorum dedi babam. Eşşekoğlu eşşek dedi neler neler ve ben iş buldum ve gittim 1 yıl geçti şükür ama yaşadıklarımı atlatamadan ve bir akşam mesaj attım tüm olanlardan kırıldığımı.
vs
şimdi benimle konuşmuyorlar.

annemi aradım sen kötü birisin dedin babam hiç açmıyor.
içim çok kötü ne yapmalıyım yoksa kötü bir evlat mıyım
Çok kötü hissediyorum lütfen bana bir fikir verin?
Cevapla