Boşandıktan sonra kızım 1,5 yaşında olduğu için ailemin yanına gittim. Kızım doğana kadar çalışıyordum. Doğumdan sonra bıraktım ama hayatım boyunca hep çalıştım. Fakat ailemin yanına gidince ne kızıma bakmaya yardım ettiler ne 5 kuruş para verdiler sadece ev işi yaptım sabahtan akşama ve tam1,5 yıl. Param olmadığı için evden de çıkamadık hiç. Parka bile gidemedik. Çünkü ev dağ başında idi. Bebekle imkansız. Ekonomik durumları da iyi şükür. Hayatım boyunca çalışmama rağmen iş bulamayacaksın , beceriksiz , seni artık kimse istemez. son ayların iş bul vs. hatta seni besliyorum dedi babam. Eşşekoğlu eşşek dedi neler neler ve ben iş buldum ve gittim 1 yıl geçti şükür ama yaşadıklarımı atlatamadan ve bir akşam mesaj attım tüm olanlardan kırıldığımı.
vs
şimdi benimle konuşmuyorlar.
annemi aradım sen kötü birisin dedin babam hiç açmıyor.
içim çok kötü ne yapmalıyım yoksa kötü bir evlat mıyım
vs
şimdi benimle konuşmuyorlar.
annemi aradım sen kötü birisin dedin babam hiç açmıyor.
içim çok kötü ne yapmalıyım yoksa kötü bir evlat mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer