Lütfen fikir verin çok kötü hissediyorum?

üniversiteye geldim. bir arkadaş grubuna dahil olmuştum okulda bir araya geldiğimizde falan gayet iyiyiz ama onun haricinde genelde beni aramıyorlar. buluştuklarında çağırmıyorlar falan. ne yapmalıyım bilmiyorum. onlar dışında arkadaş edinmedim onlara neden beni çağırmıyosunuz diye ezikce bi soru sormakta istemiyorum. çok yalnız hissediyorum evde tek kalıyorum ailemi çok özlüyorum nasıl geçer bu süreç?
Lütfen fikir verin çok kötü hissediyorum?
Cevapla