Kendimi çok kötü hissediyorum fikrinizi belirtir misiniz?

Hemşirelik son sınıf öğrencisiyim. Hastane stajimda saat 4 ten önce çıktığımız için hocalar bize çok kızıp uyarmışlardı. Ve bende daha dikkatli olmak adına Hastaneye giden otobusümü degistirdim erken gitmek adına fakat otobüs geç geldi ve beni hastanrye 5 dakika geç bıraktı. Ɓölüm hocam gördü ve evine git yok yazıldın işlem başlatacağım hakkında dedi. Yalvardım yapmasın diye ama beni tersledi. Son dönemim ve çok üzgünüm mezun olamama durumum olur mi sizce

Kendimi çok kötü hissediyorum fikrinizi belirtir misiniz?
Cevapla