Kendimi çok kötü hissediyorum , bu durum hakkında ne söyleyebilirsiniz?

26 yaşındayım sadece 1 kere sevgilim oldu. O da biteli 3 sene oluyor. Yeni tanıştığım kişiyle sevgili olmak üzereydik baya ciddiydi, daha önce sevgilim olup olmadığını sordu ben de bir kere olduğunu söyledim. Bunun üzerine kabul edemeyeceğini söyledi. Yani soğudu benden. Yani hiç sevgilim olmadı diyip yalan da söyleyebilirdim ama doğruyu söyledim ona. Bu yaptığı saçma değilmi size? Herkesin 1 kere de olsa sevgilisi ya da sevdiği biri olmazmı ki geçmişte
Kendimi çok kötü hissediyorum , bu durum hakkında ne söyleyebilirsiniz?
Cevapla