Arkadaşlar ben çok kötü hissediyorum bir fikir verir misiniz?

Abim evli ablamda şu an sözlü evlenecekler
Abim evlendikten sonr abizimlw yaşıyordu aslında pek hoşnut değildim bu durumdan ama şu an ablamda gidecek abimgildw birkaç sene içinde hatta maddi durum elverdiginde kendi evlerine geçecekler
Düşünüyorum çok kötü hissediyorum okulum bu sene bitiyor seneye atama beklicem ya da ise gitcem özelde ama annem babam yalnız kalıyor o kadar kötü hissediyorum ki , kimsiniz belki saçmalama diyeceksiniz ama cidden kötü hissediyorum ben büyümek istemiyordum
Abim bizle yaşadığı için pek anlamıyordum büyüdüğünü ama ablam evlenip gittiği düşüncesi beni mahvediyor
Ben yine biz çocuk olalım istiyorum yine annem babam yanimizd aolsun istiyorum beraber gülüp eğlenelim istiyorum
Onlar yaslanmasin istiyorum
Ölum duauncesi aklıma geldikçe çok üzülüyorum ailemi çok sveiyorum ve bir gün her birimizin hayatı son bulacağını bilmek beni kahrediyor yaşasa en fazla 100 yıl yaşar insan
Çok kötü hissediyorum 😔🥺
Arkadaşlar ben çok kötü hissediyorum bir fikir verir misiniz?
Cevapla