Arkadaşlar kendimi çok kötü hissediyorum yalvarırım bakın ne yapacağım ben?

Ya ben bir hocadan hoşlanıyordum fake hesaptan yazdım tamam mı hoca benim olduğumu öğrendi napıcam ben biterim rezil oldum açığa falan mı geçeyim napayım intihar etmek istiyorum. Ne yapmam lazım? Hesabımı mı sileyim?

Arkadaşlar kendimi çok kötü hissediyorum yalvarırım bakın ne yapacağım ben?
Cevapla