Çok üzülüyorum çok lütfen siz de fikirlerinizi söyleyin?

Amcam gil hep babamın hakkını yediler hala da yiyorlar babam yıllardır hakkını almak için çok uğraştı hala da uğraşıyor tek isteği bize daha iyi bir hayat yaşatmak ve kendi hakkını almak onların işi hep iyi gidiyor babam ne yapmaya çalışsa hep bi sorun çıkıyor anlayamıyorum neden böyle tabi Allah ın işine karışılmaz ama cidden çok üzülüyorum neden böyle oluyor ki sizin de düşünceleriniz var mı
Çok üzülüyorum çok lütfen siz de fikirlerinizi söyleyin?
Cevapla