Yeni evliyim. Eşim bana birkaç gündür dargın. Hiçbir şekilde konuşmuyor. Haksız olmasına rağmen sert tepki verdiğim için özür diledim. Konuşmaya çalıştım olmadı sustum olmadı. Dün doğum günümdü kutlamadı. Normalde kutlardı ama bu durumdan dolayı kutlamadı. Gene de Ben onun doğum gününde ellerimle pasta ve yemek yapmıştım çok özenmiştim. Sırf bunun hatrına ve iyiliğini düşünen biri için bile kutlayabilirdi
Biraz rahatsızım ciddi olmasa da ama bi kere bile nasılsın diye sormadı. Gece uykudan uyandım bundna dolayı. Çok kırgınım çünkü ben onun düşmanı değilim. Belki onun gözünde onu çok kırdım ama doğum günümü kutlayıp rahatsızım diye nasılsın diye sorabilirdi. Bu kadarı da çok ayıp artık.
Siz böyle bi durumda ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer