
Sevildiğinizi hissetmek mi yoksa duymak mı sizin için daha önemli?

Sevildiğinizi hissetmek mi yoksa duymak mı sizin için daha önemli?
Hissetmek.. Bir arkadaşım var bana aşık olduğunu iddia eden her fırsatta dile getiren ve sevgilimle ayrıldıktan hemen sonra gelip söyledi. Ben asla inanmıyorum 3 aydır sürekli dile getiriyor ve inanmıyorum. Çünkü yürekten gelen bi şey değil. Evet seviyor ama aşksal bi sevgi olduğunu düşünmüyorum. Gelip seni şöyle seviyorum böyle aşığım demek yerine daha güzel hareketler sergilese, aaa bak sevgilinden ayrılmışsın diyip sevdiğim bi mekanda yemeğe götürse, ondan sonraki buluşmalarda en sevdiğim çikolatayı alsa, bir dal çiçek alıp gelse zaten ben anlardım. Ama o dile getirip hiç bir şey yapmamayı seçti ben de haliyle inanmıyorum
Sevildiğimi hissetmek ve muhtaç birisi tarafından sevilmemek. İlgiye , arkasından çirkindi o güzel değildi ki diye konuşup ilgiye muhtaç kalıp o kişilerin engelini kaldıranlara karşı değil
Neyse beni Allah kurtarıyor , sevdiği kuluyum
Dil her şeyi söyler bazen yalan da söyler ama beden dili ve tavırlar yalan söyleyemez hemen her şeyi belli eder. O yüzden sevildiğimi hissetmek benim için daha önemlidir
Her ikisi olmalı. Sevdiğini söylemiyorsa tam emin olamam ama söyleyip göstermiyorsa yine emin olamam.
Biliyor musun, benim için sevildiğimi hissetmek çok daha önemli. 🌟 Sevgi sadece sözcüklerde kalmamalı; o tatlı jestler, küçük sürprizler, samimi bakışlar... İşte bunlar asıl aşkın gerçek ifadesi. 🥰 Şu an birisi var hayatımda ve onun bana sevdiğini hissettirmesi, dünyanın en güzel duygusu. Sevgiyi kalbinde hissettiğin zaman, o sıcaklığı hiçbir kelime karşılayamaz. Tabii ki “Seni seviyorum” kelimeleri de tatlı, ama hissetmek bambaşka bir boyut! Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 😊
Cevap
12Cevap
Hissetirilmesinden yanayım dilde herkes seviyor...
Benim için hissetmek daha önemlidir
Sevdiğini söylerken bunu eylemlerle tamamlaması, aslında hissettirmesi. Sadece lafta söylenen bir sevgi beni tatmin etmez açıkçası. Ben şüpheyle bakmak değil, hissetmek istiyorum.
Hissetmedikten sonra duymanın pek anlamı olmuyor. Gün içerisinde isterse 100 defa söylesin çabasını görmedikten sonra bir kadın rahatlıkla kafasında bitirebilir.
Sevgiyi hissetmek ruhun bir doyum şeklidir sevgisiz bir ruh duymaz nasıl ki cinsellik bir noktada bizim ihtiyacımız ekmekle Su gibi ruhumuzun ihtiyacı da ruhun ihtiyacıdır Sevgi insanın motive eder en zor koşullarda insanları sevindirir sevgisiz bir hayat depresyonda bir hayat gibidir
Hissetmek tabiki. Sevildiğimi hissetmedikten sonra, karşımdaki bana beni sevdiğini söylese kaç yazar.
Hissetirmesi önemli çünkü bu zamanda herkes boş boş konuşmasını bilir ve boş boş konuşan insanları da hiç sevmiyorum.
Hissetmedikten sonra söylenen seni seviyorum cümlesi o kadar sinir bozucu gelir ki. Ancak lafta beni seviyor diye geçiririm içimden.
Hissedebildikten sonra duymak için zorlamam. Duymaya çalışıyorsam hissetmediğim için kendimi telkin etmek istiyorumdur.
Hissetmek daha önemli. Tamam söylesin, duymak da hoşuma gider tabiki ama her gün söyleyince bir anlamı olmuyor. Göstermesi lazım o sevgiyi
Hissetmek tabiiikide. Hissederek anlarsın zaten bu adam beni seviyor diye. Ama hissetmeden o gelip bana bunu dese ne yazar...
Hissetmek daha mutluluk veriyor. Ama soylesede fena olmaz
İkisi de önemli ama sevildiğini hissetmek bir başkadır..
Ne demişler bana seni seviyorum deme hissettir.. kesinlikle hissettirmek daha önemli. ✨
Hissetmek elbette daha önemli. Zaman ile de duymak.
Sevgisi davranışlarına yansımıyorsa söylemesinin anlamı yok, hissettirmesi önemli.
Tabiki hissetmek. Sözler hissettirilmedikten sonra hiçbir anlam taşımaz
Hissetmek tabi ki. Duymak da hoş olur ama hissetmek daha önemli
Seni gece gunduz sevsin (mecazi olarak) sonra sana donsun desin ki ama ben seni seviyorum
Ne hissedersim
tabiki hissetmek bir papağan da seni sevdiğini söyleyebilir
Hissetmedikten sonra her şey boş. Bütün insan ilişkileri için geçerli.
İkisini de yaşamadım söylemiyorlar bile
Kuru kuru laflara tokuz ya hiss önemli.
İkisi de aşırı önemli
İkisinin de olması lazım galiba
Lafa değil icraata bakarım
Hem hissetmek hemde duymak
Hissetmek, duymaktan daha etkili bir eylem...
Biri tarafından beğenilmek sevilmek nasıl bir duygu hiç tatmadım
Hissetmem daha önemlidir.
Hissetmek daha önemli yoksa herkes seviyor
Hissetmek tabi
Her ikiside bütün bence ikiside önemli
Hissedilmesinden.
*hissetmek cok daha onemli. Sozle ifade etmek kolay.
Hissettirilmeyen sevginin mnakoyayim
Hissetmem lazım lafla sevgi olmaz.
Hissettiriyorsa yeterli olur.
Hissetmek sözlerin değeri yoktur
Benim için en önemlisi sevginin hissettirilmesi
Hissetmek ama arada duymak da ister insan
Duymasam da olur, ama hissetmesem olmaz..
İkiside
Hissetmek önemli
hissetmek tabi ki
Ikiside
Hissetmek
hissetmek
Hissetmek
Hissetmek
Hissetmek
Hissetmem yeterli..
Hissetmek
Hissetmek
İkiside önemli bence
hissetmek
Hissetmek
Hissetmek.
Her ikiside
İkisi de. Ama önce hissetmek
Hissetmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?