Ben hissetmek ve hissettirmekten yanayım. Herkes size seni seviyorum der. Ama bunu herkes hissettiremez. Peki ya sen? Söylermisin yoksa hissettirir misin?
Sevildiğinizi ya da sevdiğinizi duymak/söylemek mi istersiniz yoksa hissetmek/hissettirmek mi?
Hissetmek isterdim hiç bu duyguyu yaşamadım çünkü. Aile sevgisi görmedim, arkadaş ortamına güvenmedim. Sevilmek güvende hissetmek çok yabancı duygular bana.
Ben ikisini de isterim bro. Sevdiğini de söyleyecek söylediği gibi de tutarlı şekilde davranacak. Yok ben onları yapmam, etmem, ben odunumda, öyleyim de vs vs şeyler umrumda dahi olmaz. Benimle konuşuyorsa, bir şeyler hissediyorsa diyecek. Yoksa benimle konuşmaz olur biter. Bunu da her seven, bir şeyler hisseden insanlar söylemeden yapar zaten.
eğer eminsen onun seni sevdiğine sormazsın beni seviyormusun? Diye duymak istemezsin bence. Eğer ben onu gerçekten seviyorsam oda beni seviyorsa bunu söylemek gereksiz. zaten davranışlar ve gözler gerçekten sevdiğini gösterir bana göre