Bir şarkı ile soruya renk vermek fena fikir değil sanırım
Seni seviyorum kelimesini duymak mı yoksa hissetmek mi?
Bir şarkı ile soruya renk vermek fena fikir değil sanırım

Bence hisstmek.. hemde boyle en derinden hisstmek. Su dönemde iki günlük aşklarda bile duymuyor muyuz "seni seviyorum" kelimesini. peki gercekten seviyor muuuu... küfürlü bir uslupla yapilan sohbetten sonra seni seviyorum dese ne demese ne... Demesin yeterki senin gozlerine bakınca ne düşündüğünü anlasin.. dilinde olmasin o kelime kalbindr olsun ve senin kalbine fisildasin yeter🙏
Aayyy ne guzel anlatabildiysem🙏🙏
O biraz öküz 😁😁😁
Amannn sen bakma buna @gezgin-34
Yedim gitttiiiii🤣🤣
Amannnn birak @gezgin-34 bu bole ben kabullendimmmmm öküzümu😅😅
Hahahah kaçmış ne oturmus oturmus kalkmiyooo😁😁
Onu hissettirebilmektir.
Cevap
6Cevap
Söylemekte marifet yoktur herkes söyler önemli olan hissettirmektir
Hissetmek bazen yetmiyor insan arada duymak istiyor
Hissetmek daha önemli, hissettikten sonra söylenmese de olur. 💐
Hissetmek tabii ki, ben hissetmedikten sonra dünyaları serse anlamı olucağını sanmıyorum
Gözlerinden hemen anlarım gözler benim için çok önemli insanların gözlerinin içine bakmayı severim
İlk sırada tabiki hissetmek, bilmek
Sonra duymak
seni seviyorum diye herkes yazar söyler ama önemli olan hissettirmek tabi ki.
söylemeden önce hissettirmesi gerekir sevdiğini insan
Hissetmek tabiki.. insanlar yalan söylerler, ama yalan hissettiremezler
Ağız yalana meyillidir ama kalbin gerçeği söylemesine engel olamazsın.
Hissetmek ama her hissetmede doğru çıkmıyor
Duymasam da olur, hissedeyim de
Her ikisi de lazım dostum 🙂
hiç birini bulamadım genel olarak
Hissetmek önemli olan
hissetmek daha hojtur
Hissetmek
Hiç biri
Hissetmek
hissetmek..
Hepsi güzel de... Çok sürmüyor..
Hissetmek
Hissetmek tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar