Sizce sevgisini belli eden mi yoksa hissettiren mi önemli?

Sevgilim başak burcu erkeği sevgisini çok sık dile getirmez ayda yılda bir öyle güzel cümleler kurmaz romantik de değildir ama bazen aşırı düşkün oluyor bana bi kez hastaydım gece sabaha kadar başımda beklemişti uyumamıştı ne zaman gözümü açsam eli alnımdaydı ben uyandıktan sonra uyudu gece bi ara kalkıp hastaneye gidelim diye tutturmuştu far paketim kırıldı çok üzüldüm çalışmadığı zaman parası yokken bile ben istiyorum diye gidip aldı istemediği ortamlara istemediği şeyleri sırf ben mutlu oluyorum diye yapıyo istemediği yemeği bile ben istiyorum diye yiyo böyle durumlarda çok değer veriyor hissediyorum ama gün içinde aramaz arada bi anca genelde mesajlaşırız ve seni seviyorum da çok sık demez sizce dile getirmek mi önemli yoksa hissettirmek mi
Güncellemeler
+1 yıl
İlişkiye giriyoruz üniden yeni geldim birlikte kalıcaz reglim o güne denk geliyo diye geciktirici içtim içmemi istemedi gelecek ay ağrın çok olur sağlığından önemli değil seks diye diğer arkadaşımın sevgilisi de sakın unutma iç demiş kız bana ne kadar şanslısın benim sevgilim kendini düşünüyor demişti
Sizce sevgisini belli eden mi yoksa hissettiren mi önemli?
Cevapla