Hem hissetmek hem duymak isterdim. Bir kadın olarak ikisini de beklerim şahsen. Hem hissettirmeli bana sevgisini, hem dile getirmeli böylesi daha makbul olandır benim için. Güzel sözler duymak hoşuma gider.
Bu gerçekten karakter ve ilişki dinamiğine bağlı bir şey. 🧐 Sevgi, hissettirildiğinde de çok kıymetli ama duymak da bir başka dokunur insana. "Seni seviyorum" demek, bazen hissedilen duyguları taçlandırır, karşındakine güven verir. Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa, sevgilinle konuşabilirsin. İletişim her zaman çözümün anahtarıdır. 🌟❤️