İlla aşk olarak bakmayın sevgiye genel çerçeveden bakıyoruz ben beni yormadan seven herkese daha çok saygı duyuyorum... Zira Çok sevmek bir yerde anlamını yitirebiliyor

İlla aşk olarak bakmayın sevgiye genel çerçeveden bakıyoruz ben beni yormadan seven herkese daha çok saygı duyuyorum... Zira Çok sevmek bir yerde anlamını yitirebiliyor

Maalesef ki şöyle bir durumda karşı karşıya kalmıştım geçmiş zamanda benim en yakın arkadaşım dediğim kişi sevdiğim belki de ilerisini düşüneceğim kişi ile arkamdan iş çevirdiler yakınlaşmışlar sonra ben bunu gördüm duydum bana açıklaması şöyle oldu "Ben seni çok seviyorum sana uygun olmadığını anladığım için senden uzak durması için böyle bir şey yaptım" böyle bir açıklama yok öyle bir bahane de yok seven bir arkadaş sevdiği arkadaşının sevgilisine bakmaz. Beni çok sevmesi önemli değil bana saygı duyması ve değer vermesi gerekiyor gerçekten sevdiğini göstermesi gerekiyor çok seviyorum demekle olmuyor
Çok güzel bir soru olmuş yaa...
Çok da iyi bir detay...
Yormadan...
Kesinlikle nasıl sevdiği ilgilendiriyor, seviyorum diye yoruyorsa, hırpalıyorsa, bezdiriyorsa, yaşamdan soğutuyorsa ne kadar çok severse sevsin anlamsız, hatta bu durudma sevmesi zararlı.
İnsanlar bir de şunu anlamıyor, sevmenin veya çok sevmenin yeterli olduğunu zannediyorlar ama öyle bir şey yok, sen içinden sevebilirsin, sevdiğini zannedebilirsin ama karşıya bunu hissettiremiyorsan, yaşatamıyorsan bunun bir anlamı yok ki.
Sabahtan akşama kadar seni seviyorum de ama sabahtan akşama kadar hayattan soğut, bunun değeri var mı?
Yok.
Seven insan yormaz, yoran insan sadece kendine seviyordur...
Bazen bağımsız değildir bu ikisi..
Çok seven güzel sevmeyi de beceriyor zamanla.. Buna itiyor yoğun duyguları..
Zaten buna istinaden yoruyor, zorluyor.. Elinde olsa bile bile lades der mi buna.. Bir yerde onun güzel sevmekten anladığı da budur.. Ona bakınca ne görüyorsa, kendine bakılınca da aynısını istiyordur.. Olumsuz anlamda en ufak bir fark görmeye tahammül edemiyordur..
Beni nasıl sevdiği ilgilendiriyor çünkü gerçekten seven insan aynı zamanda çok sever. mesela o insanın sevgi tanımı belki sizin sevgi tanımınıza uymuyor olabilir bu durumda sizi çok sevmesi aslında sizin istediğiniz sevgi olmayabilir. ve bu yüzden birisi mutluyken diğer kişi mutsuz olur. bu yüzden aslında nasıl sevdiği nasıl değer verdiği daha önemlidir benim için.
Cevap
10Cevap
Beni nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum, çok sevmesinde gözüm yok. Mümkünse “seviyorum” diye palavra sıkmasın bir de, gülünç duruma düşüyor. Hissettiremiyorsa sevgisini de alsın kaybolsun
Nasıl sevildiğimi görmeye bilmeye daha çok ihtiyacım oluyor şahsen
Bence her kadın bunu istiyor
Çok sevmesinden çok nasıl sevdiği ilgilendirir. Ne kadar kıskandığı, bunaltıp bunaltmaması... vs.
Çoğu kişi sevmeyi beceremiyor ve işin b. kunu çıkarıyor
Nasıl sevdiği önemli. Bazen başkalarının tek bir sözüyle ilişkiyi bitirebiliyorsa sevgisinin bir önemi kalmıyor.
Nasıl sevdiği tabiki, güzel sevmeli ama çok olmasada olur sevdiği sürece güzel sevdiği sürece ben okeyim😊
İkisi de ama benim sevmem daha çok ilgimi çekiyor.
Sevgisini nasıl gösterdiği nasıl sevdiği daha önemli.
Nasıl sevdiği olsun. Hoş beni seven olmaz. Olmazlarsada olmasınlar oda başka konu
Gerçek samimi sevgiyi seviyorum
Çok seven acıttığının farkına varmaz nasıl sevdi önemli bence
ayni görüsteyim. Yorduktan sonra sevmis ne kiymeti var. Tamam insan illaki yorulur ama süreklilikse bu sikinti.
Nasıl sevdiği önemli
Haşin sevsinler beni. Anca anlıyorum
Nasıl sevdiği
yormadan kırmadan sevilmek
Beni nasıl sevdiği ilgilendiriyo
Hiç biri ne kadar uzak durduğu
Anlamadım abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?