Yalvarıyorum okuyun çok uzun ama fikirlerinize ihtiyacım var?

İki yıllık ciddi ilişkim vardı dokuzuncu ay evine gittim okul okuduğum şehirden hep bana çok kötü davranıyordu düzelicek diye bekliyordum bir gece iş görüşmesi için ben onu evde bekledim sekiz saat gece ikiye kadar kaldırımda oturdum evde korktuğum için geldi leş gibi kokuyordu kız arkadasıyla içmeye gitmişti kendime zarar verdim bileklerimi defalarca çizdim bıçakla umursamayıp uyudu kızı aradı direk eve vardın mı diye ben orada ağlarken telefonunu elime aldım o gece ilk defa defalarca aldatıldığımı gördüm ağlayıp bağırdığım için beni kapının önüne attı gece yarısı bilmediğim yerde telefonum dahi yoktu kırmıştım sinirden bir ay sonra bana geri döndü kapımda yatarak ağladı bir hafta boyunca sözler vaatler sürprizler hiç almadığı çiçekler düzeldi sandım affettim iki ay geçtikten sonra tekrar ilgisiz tavrına dönmüştü küfür hakaret tekrar üç ay sabrettim ağlayarak sürekli sorguladim sonra bıraktı beni bir ay sonra yine geri döndü çiçek özür profillerini fotoğrafımız yaptı affettim tekrar şu an bir haftaya yakındır yine ilgisiz soguk dugune gitmemi istememişti bir hafta önce gitmedim onun için bugün bir düğün varmış oraya gitti gitmesini istemediğimi söyledim beni suçladı ağladım takmadı uzun mesajlar yazdım geçiştirdi ben de engelledim her yerden neden suçluluk hissediyorum şu an benim suçummuş gibi ve okul okuyorum tıp ikinci sınıf öğrencisiyim derslerimi bile boşlayıp onun yanına giderdim ailem çok karşı çıktı üzüldüğüm için hepsini karşıma aldım ben sadece çok sevmiştim neden şu an benim yüzümden ayrıldık engelledim diye suçluluk hissediyorum
Yalvarıyorum okuyun çok uzun ama fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla