Çok mu abartı olur, fikirlerinize ihtiyacım var?

2 yıldır internetten, 10 aydır da yüz yüze konuştuğum biri var. Yani neredeyse 3 yıldır tanışıklıklığımız var. (Bu kişiyle sevgili falan değiliz) doğum gününde bir hediye kutusu ya da albüm gibi bir şey hazırlamak istiyorum. Yazılarla falan manevi bir şey olsun diye düşünüyorum. Daha 2 ay var. Yapsam çok mu abartı olur. Hoşuna gider mi, Siz onun yerinde olsanız nasıl bir tepki verirdiniz?

Çok mu abartı olur, fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla