6 ay önce kedi için 4 senelik ilişkiyi bitirdim. Siz olsanız ne yapardınız?

Size çok saçma gelecek ama ilk başlarda benim kadar kediyi seven eski kız arkadaşım yok evde tüy olur, pislik olur vs vs diyerek konuyu ben mi? Kedi mi? Ye kadar getirdi. Bende kediyi seçtim siz olsanız ne yapardınız?
6 ay önce kedi için 4 senelik ilişkiyi bitirdim. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla