6 yıllık ölününe dediğim ilişkim, telefon kavgasıyla ve bir mesajla bitti, telefonunu da değiştirdi. Siz olsanız ne yapardınız?

Hep o korkardı ayrılıktan, bu kadar kolay bitirmesini hazmedemiyorum. 4 ay oldu ve hala haber yok.
6 yıllık ölününe dediğim ilişkim, telefon kavgasıyla ve bir mesajla bitti, telefonunu da değiştirdi. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla