Doğum günümü unuttu diye sevgilimden ayrıldım abartıyor muyum?

Benim için tek önemli gün var o da doğum günüm. Ne sevgililer günü ne de yılbaşı kutlaması isterim. Sadece doğum günümü bilsin yeter. Ama onu bile yapmadı unuttu eski sevgilisinin kadınlar gününü, anneler gününü biler kutlarken benim doğum günümü unuttun ya insan sevdiği kişinin doğum gününü unutur mu bence beni hiç sevmedi

Doğum günümü unuttu diye sevgilimden ayrıldım abartıyor muyum?
Cevapla