- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBir ilişkide doğum günlerinin önemi, her iki taraf için de farklı olabilir. Ancak, sevgilinizin doğum gününüzü unutması ve üstüne sizi suçlaması gerçekten üzücü bir durum olabilir. Bu tür bir durumda yapabileceğiniz bazı adımlar şunlar olabilir:
Duygularınızı İfade Edin: Sevgilinizle açık bir iletişim kurun ve duygularınızı ifade edin. Ona ne kadar üzgün ve hayal kırıklığına uğradığınızı anlatın.
Anlayışlı Olun: Sevgilinizin neden doğum gününüzü unuttuğunu anlamaya çalışın. Stresli bir dönemde olabilir, unutkanlık yaşamış olabilir veya başka sorunlarla uğraşabilir. Anlayışlı olmak önemlidir.
Duygularınızı Kabul Ettirin: Sevgilinizin sizi suçlamasına izin vermeyin. Ona duygularınızı kabul ettirin ve bu konuda rahatsız olduğunuzu belirtin.
Birlikte Olumlu Bir Çözüm Bulun: İleride bu tür durumların tekrarlanmaması için birlikte olumlu bir çözüm bulun. Örneğin, önemli günleri hatırlamak için bir hatırlatıcı kullanabilir veya birlikte bir plan yapabilirsiniz.
İlişkinizi Değerlendirin: Bu tür bir olayın ardından ilişkinizi ve iletişiminizi değerlendirin. Eğer bu tür durumlar sık sık tekrarlanıyorsa ve ilişkinizdeki temel sorunları işaret ediyorsa, daha derinlemesine bir konuşma yapmak veya bir uzmandan yardım almak önemli olabilir.
Sonuç olarak, sevgilinizin doğum gününüzü unutması ve sizi suçlaması gerçekten üzücü bir durum olabilir. Ancak, açık iletişim, anlayışlı olma ve birlikte olumlu bir çözüm bulma, ilişkinizdeki bu tür sorunları aşmanıza yardımcı olabilir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Mevzu hediye ve doğum günü unutmaktan çok daha fazlası. Karşımızda yalanları ve kurtulma çabası için karşı taraftakini baskılamaya çalışan toksik bir insan profili var.
Gayet masumane bir şekilde kendisinden bir parça hediye istemişsiniz ancak kendi suçluluğunu bastırmak adına olayı dramatize ederek sizi hediye düşkünü, paragöz olarak göstermeye çalışmış.
Sağlıklı bir ilişki çerçevesinde olmaması gerektiğini düşündüğüm bu muhabbetten sonra emin olun geri adım atar ve yumuşama yoluna girersiniz asla toplayamazsınız. Bu yaptığı büyük bir saygısızlık ve bunu anlayıp, bedelini ödemelidir.10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılUnutsa bile dürüstçe benim kafam dalgındı bu ara atlamışım telafi edeceğim dese yine bir şey. Önce yalan söylemiş sonra ajitasyon yapmış kendiyle sonra yine tutmamış annesi ile. Resmen duygu sömürüsü yapmış birde seni suçlamış. Evlendiğinde bunun 10 mislini yaşayacağının garantisini verebilirim her konuda seni baskı altına almaya çalışacaktır. Empati -100 sıfır bile değil
23 Yorumla
Soran+1 yılHay yaşa ya sonunda doğru tespit yapan birisi hala diyorlar ki adam. hakli sen bu kadar hediye derdinde misin diye 😅
- +1 yıl
Benden sana bir tavsiye seninle empati kuramayan insanı alışkanlıkta olsa öyle tutma hayatında. Bugün ayrılırsın bir süre boşluğa düşersin belki ama zarardan dönersin. Öbür türlü evlendin diyelim bir bakmışsın gençliğin geride kalmış karşında seni anlamaya bile tenezzül etmeyen biri. Hele birde maddi açıdan ona bağlı isen yanmışsın. Tavırlarını düzeltir mi diye bekle diyeceğim ama düzelmez bu çünkü başta ailesinden o kültürü almamıştır.
Soran+1 yılYok hep böyleydi
+1 yılHaklısın. Sevgilin manipülasyon yapmayı, zeytinyağı gibi üste çıkmayı çok iyi biliyor.
Annesinin hasta olması, kendisinin hasta olması iyileşene dek beklersin zaten problem o değil de fakat bütün şıkları kullanmış. Sana değer vermeyen birinden olmaz. Yol yakınken kaç kurtul10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, sevgilinin doğum gününü unutması üzücü olabilir ama hemen onu suçlamak yerine açık ve sakin bir şekilde durumu onunla paylaşarak nasıl hissettiğini anlatman en iyisi olabilir. Belki de unutma sebebiyle üzgün olduğunu fark edersin. Ona anlayışla yaklaşmak ilişkinizde daha sağlıklı iletişim kurmanıza yardımcı olabilir. İletişimi açık tutarak sorunu konuşmanız ve birbirinizi anlamanız önemli. 🌟✨ Unutmaman dileğiyle, sevgilini anlayışla karşılamayı dene.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunların hepsi aynı aq benimkisi de aynı cümleleri kurdu en sonunda suçu bana attı. Önem vermiyorum demiş ya yalan benimkisi eski sevgilininkini bir kere bile unutmamış önem vermiş bana gelince önemi kalmadı yani kısacası seninki baska biri olsa unutmazdi sana bir kardeş tavsiyesi olsun bunlardan olmaz disarda bir sürü adam gibi seven milyonlarca insan var bu hoduklere kalmayalim
23 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir zaman hatırlamadi zaten hiçbir zaman hep neyse dedim seviyorum hep ben bugün günlerden ne dediğim için ha deyip kutladı sonrada unutsam bugün günlerden ne dediğinde hatırlamazdım ki diyor unutmamisim bak diyor çocuk kandırıyor yok. ilerdde de böyle olursun falan filan ayrılmayı düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılKendine değer ve o şerefsizi hayatından çıkar güzellim valla daha iyisini hak ediyorsun 🙏
Soran+1 yılZaten konusmuyorum ayrilacam. Bunlara parasini yiyen peynirler müstehak. Buradakiler bile diyor ki adam. hakli annesi hasta sen böyle hediye derdine mi düştün diyor djdjdjdjjssj 🤣
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa gerçekten ben de unutmuştum ama kendimi affettirmeye çalıştım tamsm benim için de çok önemli bir şey değil ama sevdiğim kadın önem veriyor ise onun için önemli ise ben bunu umursamamazlık yapamam yani
10 YorumlaBu kadar lafa almamasi üzerine seni suçlaması böyle birinden senin" en azından seni hatırlamak için küçük bir şey olur" lafını anlamasini beklemen sacmalik konu hediye sanar ancak öküz. ancak bahane hastalık grip annesinin hastalığı vb
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılUnutmak doğal bir şey ya çok takılmamak lazım bu tarz şeylere. Yok yere ağız tadınızı bozmayın. Önemli olan sana her gün nasıl geldiği/davrandığı/hissettirdiği
10 Yorumla En basta unutmuşum hayatım özür dilerim diyip hatasıni düzeltmek varken kivirma manipülasyon zeytin yağı gibi üste cikma her şeyi yapmış. Bu çocuktan Bi halt olmaz.
10 Yorumla
+1 yılbundan bi cacık olmaz ha gerçekten sevse senin önemsediğin şeyleri önemserdi bunla ömür geçmez ayrıl gitsin ya ömür mü çürütcen değmeyen erkek müsveddesi için
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBahane insan önem verdiğinin birinin doğum gününü unutsa dahi telafi ediyor full saçmalayıp bahane sunmuş sana yok annesi yok kendisi birde ilk unutuşu değil sanırım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Kızım niye hediye diye dileniyorsun?
İnsan utanır yahu
Zorla hediye mi aldıracaksın?
İstese zaten demene gerek yok alırdı.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme!02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBüyütmüşsün. Almıyorsa almamış, işine gelmiyorsa ayrıl. Sizin ilişki bitmiş zaten çok belli
12 Yorumla
Soran+1 yılKes be
Soran+1 yılHer sene unutuyor her sene
Eğer gerçekten unuttuysa sorun değil ama bunu normalleştiriyorsa değer verme bence. senin adına üzgünüm
10 Yorumlaaldatsa altı üstü bi kız bunun için mi tartışıyoruz diyecek :D
21 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSorun hediye değil hatırlanmak bunu neden anlamıyorlar hatirlamadi anladim guzel sekilde anlatabilir üstüne hakaret ediyor bahaneler dizi dizi
00 Yorumla
+1 yılYani ailesi hasta ise o günlük hediye alamaması normal ama böyle odun gibi davranmasına gerek yoktu. Su an durumum yok ama telafi edeceğim diyebilirdi
00 YorumlaBu Gzekalıdan bide hediye mi istedin. Ya alt tarafı doğum günü diyor, bu cümle bile ayrılmaya yeterli. Cidden nasıl katlanıyorsunuz bu tip insanlara
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sen ne aç göz bi karısın adam hasta hediye peşindesin
02 Yorumla
Soran+1 yılAaa yoksa sen misin
Senın onem verdıgın seylerı dıkkate almıyor kendisi için önemlıyse onemlı bıttı
10 YorumlaYapmak isteyen her şekilde yapar bahanelere kanmayınız.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHarbiden ya bu kadın milletinin bu özel günlere olan düşkğnşüğüne anlam veremiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar ucuzsun işte yazdığına bak
- +1 yıl
Kendini ifade edemeyen basit insanlar küfre hakarete başvurur
+1 yılSeni sevmiyor değer vermiyor sende yırtınıyorsun seni görsün değer versin diye boşa yani
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAhahaha hafiften gülesim geldi. Ahmet reis bir tık manipülasyoncu olabilir :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevgilin doğum günlerine önem vermeyen birisiymiş. En sonda dediği sen beni bunun için boşarsın sözü haklı galiba.
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılArkadaşım gayet dengeli bir cevap yazdım, buna bile tahammülün yoksa niye soruyorsun. Bence senin gibilerinin bu forumda işi olmamalı. Sana uygun bir yer değil burası.
Cevap sahibi+1 yılÇocuğa geçmiş olsun.
Cevap sahibi+1 yıl@jkjkikhf Hahahahahahahahahaha:D:D:D
Cevap sahibi+1 yılBen doğum günlerini kutlayan birisiyim bu arada:)
Cevap sahibi+1 yılBari benim cevaplarımı da silseydin.
+1 yılAyrıl kanka ben arkandayım. Gitsin annesine baksın. Bahaneler daha şimdiden başlamış. Bundan olmaz…
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin sana isminle mi hitap ediyor Cansu?
01 Yorumla
Soran+1 yılTartışıyoruz ya hani tartisinca aşkım deniyoruz biz
Gizli Üye(18-24)+1 yılKadınlar hep aynı galiba. Allah eniştenin yardımcısı olsun.
10 YorumlaYa su doğum günü olayını oldum olası sevmiyorum bide instagramda her doğum günü mesajını tek tek story atanlar var ayar oluyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Bu konuda sana katılıyorum. Doğum günü mesajı kaç tane gelmiş bize ne
Varoş muhabbeti. Bana engel at kežo
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. alt tarafı doğum günü abartmaya gerek yok
00 Yorumla
+1 yılYa hödük bu ayeıl gitsin çok kırıcı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEn azından wp ye girince mesajına cevap veriyor ya girip vermeden çıksaydı?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sen haklısın adaşımm
10 Yorumla
+1 yılUmarım ayrıldın
02 Yorumla
Soran+1 yılDüşünüyorum
- +1 yıl
Düşünme bile
+1 yılAhmet çok boş yapmış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam unutmuş olabilir. Ayrıl da kurtulsun senden
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKendi sevgilisine onun bunun çocuğu diyor gahpee 😀😀
Onun bunun çocuğunun da sevgilisi onun bunun çocupudur. Kudurmuş hediye alamadım diye karnı açç * 😃
Üzdü ğ
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yıladamm ya
042 Yorumla- +1 yıl
erkekler erken çöküyor anca paranızı yiyip atarlar sizi o kafayla
- +1 yıl
doğurmak gençleştirir bilim bile kanıtladı hem kadının ömrünü de uzatıyor bazı hastalıkların çıkma ihtimalini azaltıyor ama erkek öyle mi 30unda kel göbekli oluyor hele aile genetiğinde varsa daha 20li yaşlarda saçı beyazlar ve azalır
- +1 yıl
Link xper yetersizliğinden eklenmedi.
Al bak bilim ne diyor, 11 yıl yaşlandırır diyor. Karın bölgesi inmiş balon gibi oluyor. Vucudun dengesi alt üst oluyor.
Kellik genetik olabilir ama her erkeğin saçı dökülmüyor.
Yapılan bir araştırma, çocuk doğuran kadınların çocuğu olmayan yaşıtlarına göre daha hızlı yaşlandığını ortaya koydu.
Human Reproduction dergisinde yayımlanan araştırma, çocuk doğuran bir kadının hücresel seviyede, çocuğu olmayan bir yaşıtına oranla 11 yıl daha fazla yaşlandığını gösterdi.
George Mason Üniversitesi’nden araştırmacılar, 20 ve 44 yaş aralığında yaklaşık 2 bin Amerikalı kadının kan örneklerinde kromozomların uçlarında bulunan telomerlerin uzunluğunu inceledi. Çocuğu olan kadınların telomerlerinin olmayanlara oranla yüzde 4.2 oranında daha kısa olduğu tespit edildi.
Araştırmayı yürüten Anna Pollack, “Bu, 11 yıllık hızlanmış hücresel yaşlanmaya eş değer” dedi. Pollack, verilerin sigara tüketimi ve obezite araştırmalarındaki yaşlandırma etkisinden daha yüksek olduğunu belirtti. - +1 yıl
Kudüs'te İsrailli araştırmacıların gerçekleştirdiği bilimsel çalışmada ilginç detaylar ortaya çıktı.
Araştırmaya göre, hamilelik dokuları yenilerken, yaşlanmayı da yavaşlatıyor. Bu da hamile kadınların kendilerini daha genç hissetmelerine neden oluyor.
Bunda en önemli etken olarak annelerin bebeğin kanını paylaşması gösteriliyor. Bu paylaşım anne adayındaki hasarlı dokuların onarılmasını sağlıyor.
Anne, taşıdığı bebeğin kanıyla gençlik serumu almış gibi oluyor. Ancak hamileliğin bu yararlı etkisinin geçici olduğu ve doğumdan 2 ay sonra son bulduğu belirtiliyor.
Aynı ekibin daha önce gerçekleştirdiği diğer bir çalışma da hamileliğin kasların onarılmasını sağladığını ortaya koymuştu. - +1 yıl
erkeklerde de azalma olur ayrıca kadında 43te girmiyor menopoza ki girse bile hâlâ çocuk yapabilenler oluyor
- +1 yıl
Bazen kadının daha genç ve hiç çocuk sahibi olmaması nedeniyle anne olma arzusu, bazen de erkeğin daha ileri yaşlarda baba olmaya karar vermesiyle, erkekler 50-60, hatta 70'li yaşlardan sonra bile babalık duygusunu tadabiliyor. Ancak yapılan bilimsel araştırmalar, özellikle 40'lı yaşlardan sonra spermde meydana gelen çeşitli değişimler nedeniyle, bu yaştan sonraki babalıklarda, çocukta şizofreni, otizm spektrum bozukluğu gibi psikiyatrik ve nörobilişsel bozuklukların da dahil olduğu çeşitli durumlar ile ölü doğum veya bazı çocukluk çağı kanserleri, hatta kız çocuklarda ileriki yaşamında meme kanserine yakalanma riskindeki artışı da beraberinde getiriyor.
- +1 yıl
kaldı ki kısır olan erkeklerde oluyor
- +1 yıl
ee 60 yaşında doğuranda var nolmuş yani
- +1 yıl
valla sizde de durum iç açıcı değil
- +1 yıl
haberi var git bak
- +1 yıl
Eğer ki kişinin stresli, kötü, sigara ve alkollü bir hayatı varsa, genlerinde de yaşlılık riski fazlaysa erkek kadın olsun farketmez.
Ama şunu bil, bir erkek eğer iyi bir kariyeri varsa yaş alsa bile ilgi görür.
Fakat kadın yaş aldıkça talipleri azalır. Ya da kadını kullanırlar. - +1 yıl
senin dediklerinde genelde haber oluyor nadir demek ki
- +1 yıl
sırf kariyer için ilgi gören gördüğü sanan erkekler başkası içinde terk edilir
- +1 yıl
yenisini bulduğunda o da kullanıcak ne sanıyonuz siz kendinizi ya ayrıca kadınlar her yaşta talip buluyor ister estetik olsun ister makyaj ister kıyafet kendini güzel bakımlı göstermesini biliyor
- +1 yıl
televizyona çıkan tiplerden haberin yok herhalde onlar bile buluyorsa 3,4 tane diğerleri hayli hayli bulur
- +1 yıl
valla zengin olunca bulan buluyor
- +1 yıl
ünlüler gibi
- +1 yıl
ahahahah yoo onlarında çıkıyor
- +1 yıl
bu kendini Arabistanda falan sanıyor herhalde
- +1 yıl
hee hee o da saf olacak sana para verecek
- +1 yıl
haklısın
- +1 yıl
sen daha tanıyamamışın ama
- +1 yıl
daha fazla uğraşamıcam belliki gerçekleri kabul etmek zor geldi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
