• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilim doğum günümü unuttuğu gibi üzerine beni suçluyor, ne yapmalıyım?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor
Sevgilim doğum günümü unuttuğu gibi üzerine beni suçluyor, ne yapmalıyım?
Sevgilim doğum günümü unuttuğu gibi üzerine beni suçluyor, ne yapmalıyım?
Sevgilim doğum günümü unuttuğu gibi üzerine beni suçluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla
Doğum Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sorucu060606
    sorucu060606 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bir ilişkide doğum günlerinin önemi, her iki taraf için de farklı olabilir. Ancak, sevgilinizin doğum gününüzü unutması ve üstüne sizi suçlaması gerçekten üzücü bir durum olabilir. Bu tür bir durumda yapabileceğiniz bazı adımlar şunlar olabilir:

    Duygularınızı İfade Edin: Sevgilinizle açık bir iletişim kurun ve duygularınızı ifade edin. Ona ne kadar üzgün ve hayal kırıklığına uğradığınızı anlatın.
    Anlayışlı Olun: Sevgilinizin neden doğum gününüzü unuttuğunu anlamaya çalışın. Stresli bir dönemde olabilir, unutkanlık yaşamış olabilir veya başka sorunlarla uğraşabilir. Anlayışlı olmak önemlidir.
    Duygularınızı Kabul Ettirin: Sevgilinizin sizi suçlamasına izin vermeyin. Ona duygularınızı kabul ettirin ve bu konuda rahatsız olduğunuzu belirtin.
    Birlikte Olumlu Bir Çözüm Bulun: İleride bu tür durumların tekrarlanmaması için birlikte olumlu bir çözüm bulun. Örneğin, önemli günleri hatırlamak için bir hatırlatıcı kullanabilir veya birlikte bir plan yapabilirsiniz.
    İlişkinizi Değerlendirin: Bu tür bir olayın ardından ilişkinizi ve iletişiminizi değerlendirin. Eğer bu tür durumlar sık sık tekrarlanıyorsa ve ilişkinizdeki temel sorunları işaret ediyorsa, daha derinlemesine bir konuşma yapmak veya bir uzmandan yardım almak önemli olabilir.
    Sonuç olarak, sevgilinizin doğum gününüzü unutması ve sizi suçlaması gerçekten üzücü bir durum olabilir. Ancak, açık iletişim, anlayışlı olma ve birlikte olumlu bir çözüm bulma, ilişkinizdeki bu tür sorunları aşmanıza yardımcı olabilir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Mevzu hediye ve doğum günü unutmaktan çok daha fazlası. Karşımızda yalanları ve kurtulma çabası için karşı taraftakini baskılamaya çalışan toksik bir insan profili var.
    Gayet masumane bir şekilde kendisinden bir parça hediye istemişsiniz ancak kendi suçluluğunu bastırmak adına olayı dramatize ederek sizi hediye düşkünü, paragöz olarak göstermeye çalışmış.
    Sağlıklı bir ilişki çerçevesinde olmaması gerektiğini düşündüğüm bu muhabbetten sonra emin olun geri adım atar ve yumuşama yoluna girersiniz asla toplayamazsınız. Bu yaptığı büyük bir saygısızlık ve bunu anlayıp, bedelini ödemelidir.

    1
    0 Yorumla
  • blacklines
    blacklines Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı.

    Unutsa bile dürüstçe benim kafam dalgındı bu ara atlamışım telafi edeceğim dese yine bir şey. Önce yalan söylemiş sonra ajitasyon yapmış kendiyle sonra yine tutmamış annesi ile. Resmen duygu sömürüsü yapmış birde seni suçlamış. Evlendiğinde bunun 10 mislini yaşayacağının garantisini verebilirim her konuda seni baskı altına almaya çalışacaktır. Empati -100 sıfır bile değil

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hay yaşa ya sonunda doğru tespit yapan birisi hala diyorlar ki adam. hakli sen bu kadar hediye derdinde misin diye 😅

      Yorumla
    • blacklines
      blacklines
      +1 yıl

      Benden sana bir tavsiye seninle empati kuramayan insanı alışkanlıkta olsa öyle tutma hayatında. Bugün ayrılırsın bir süre boşluğa düşersin belki ama zarardan dönersin. Öbür türlü evlendin diyelim bir bakmışsın gençliğin geride kalmış karşında seni anlamaya bile tenezzül etmeyen biri. Hele birde maddi açıdan ona bağlı isen yanmışsın. Tavırlarını düzeltir mi diye bekle diyeceğim ama düzelmez bu çünkü başta ailesinden o kültürü almamıştır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok hep böyleydi

      Yorumla
  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklısın. Sevgilin manipülasyon yapmayı, zeytinyağı gibi üste çıkmayı çok iyi biliyor.
    Annesinin hasta olması, kendisinin hasta olması iyileşene dek beklersin zaten problem o değil de fakat bütün şıkları kullanmış. Sana değer vermeyen birinden olmaz. Yol yakınken kaç kurtul

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Canım, sevgilinin doğum gününü unutması üzücü olabilir ama hemen onu suçlamak yerine açık ve sakin bir şekilde durumu onunla paylaşarak nasıl hissettiğini anlatman en iyisi olabilir. Belki de unutma sebebiyle üzgün olduğunu fark edersin. Ona anlayışla yaklaşmak ilişkinizde daha sağlıklı iletişim kurmanıza yardımcı olabilir. İletişimi açık tutarak sorunu konuşmanız ve birbirinizi anlamanız önemli. 🌟✨ Unutmaman dileğiyle, sevgilini anlayışla karşılamayı dene.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

19

Cevap

16

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bunların hepsi aynı aq benimkisi de aynı cümleleri kurdu en sonunda suçu bana attı. Önem vermiyorum demiş ya yalan benimkisi eski sevgilininkini bir kere bile unutmamış önem vermiş bana gelince önemi kalmadı yani kısacası seninki baska biri olsa unutmazdi sana bir kardeş tavsiyesi olsun bunlardan olmaz disarda bir sürü adam gibi seven milyonlarca insan var bu hoduklere kalmayalim

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbir zaman hatırlamadi zaten hiçbir zaman hep neyse dedim seviyorum hep ben bugün günlerden ne dediğim için ha deyip kutladı sonrada unutsam bugün günlerden ne dediğinde hatırlamazdım ki diyor unutmamisim bak diyor çocuk kandırıyor yok. ilerdde de böyle olursun falan filan ayrılmayı düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendine değer ve o şerefsizi hayatından çıkar güzellim valla daha iyisini hak ediyorsun 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten konusmuyorum ayrilacam. Bunlara parasini yiyen peynirler müstehak. Buradakiler bile diyor ki adam. hakli annesi hasta sen böyle hediye derdine mi düştün diyor djdjdjdjjssj 🤣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ya gerçekten ben de unutmuştum ama kendimi affettirmeye çalıştım tamsm benim için de çok önemli bir şey değil ama sevdiğim kadın önem veriyor ise onun için önemli ise ben bunu umursamamazlık yapamam yani

    1
    0 Yorumla
  • puipead13
    puipead13 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu kadar lafa almamasi üzerine seni suçlaması böyle birinden senin" en azından seni hatırlamak için küçük bir şey olur" lafını anlamasini beklemen sacmalik konu hediye sanar ancak öküz. ancak bahane hastalık grip annesinin hastalığı vb

    0
    0 Yorumla
  • Yalniž_kadîňn
    Yalniž_kadîňn Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.

    Unutmak doğal bir şey ya çok takılmamak lazım bu tarz şeylere. Yok yere ağız tadınızı bozmayın. Önemli olan sana her gün nasıl geldiği/davrandığı/hissettirdiği

    1
    0 Yorumla
  • Alpi23
    Alpi23 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    En basta unutmuşum hayatım özür dilerim diyip hatasıni düzeltmek varken kivirma manipülasyon zeytin yağı gibi üste cikma her şeyi yapmış. Bu çocuktan Bi halt olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • PSicópataAmor
    PSicópataAmor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    bundan bi cacık olmaz ha gerçekten sevse senin önemsediğin şeyleri önemserdi bunla ömür geçmez ayrıl gitsin ya ömür mü çürütcen değmeyen erkek müsveddesi için

    0
    0 Yorumla
  • _malesefeylul
    _malesefeylul Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Bahane insan önem verdiğinin birinin doğum gününü unutsa dahi telafi ediyor full saçmalayıp bahane sunmuş sana yok annesi yok kendisi birde ilk unutuşu değil sanırım

    0
    0 Yorumla
  • ladymelo
    ladymelo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kızım niye hediye diye dileniyorsun?
    İnsan utanır yahu
    Zorla hediye mi aldıracaksın?
    İstese zaten demene gerek yok alırdı.
    Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme!

    0
    2 Yorumla
    • jkjkikhf
      jkjkikhf
      +1 yıl

      İyy klasik yaşlı teyze yine son cümleye kamyon arkası söz koymuş biraz kendinizi geliştirin ya 😂

      Yorumla
    • ladymelo
      ladymelo
      +1 yıl

      @jkjkikhf 😂😂😂😂 neden be teyze onurlu olmak bu kadar mı zor?

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Büyütmüşsün. Almıyorsa almamış, işine gelmiyorsa ayrıl. Sizin ilişki bitmiş zaten çok belli

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kes be

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her sene unutuyor her sene

  • Bboytif
    Bboytif Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer gerçekten unuttuysa sorun değil ama bunu normalleştiriyorsa değer verme bence. senin adına üzgünüm

    1
    0 Yorumla
  • luckyfell
    luckyfell Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    aldatsa altı üstü bi kız bunun için mi tartışıyoruz diyecek :D

    2
    1 Yorumla
    • Opucukopucj
      Opucukopucj
      +1 yıl

      🤣🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Sorun hediye değil hatırlanmak bunu neden anlamıyorlar hatirlamadi anladim guzel sekilde anlatabilir üstüne hakaret ediyor bahaneler dizi dizi

    0
    0 Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani ailesi hasta ise o günlük hediye alamaması normal ama böyle odun gibi davranmasına gerek yoktu. Su an durumum yok ama telafi edeceğim diyebilirdi

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Bu Gzekalıdan bide hediye mi istedin. Ya alt tarafı doğum günü diyor, bu cümle bile ayrılmaya yeterli. Cidden nasıl katlanıyorsunuz bu tip insanlara

    0
    0 Yorumla
  • Serkan_87
    Serkan_87 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Sen ne aç göz bi karısın adam hasta hediye peşindesin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aaa yoksa sen misin

      Yorumla
    • jkjkikhf
      jkjkikhf
      +1 yıl

      Klasik amca işte

      Yorumla
  • İnci9292
    İnci9292 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Senın onem verdıgın seylerı dıkkate almıyor kendisi için önemlıyse onemlı bıttı

    1
    0 Yorumla
  • etrial
    etrial Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapmak isteyen her şekilde yapar bahanelere kanmayınız.

    1
    0 Yorumla
  • Gezginn34566
    Gezginn34566 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Harbiden ya bu kadın milletinin bu özel günlere olan düşkğnşüğüne anlam veremiyorum

    1
    2 Yorumla
    • Gezginn34566
      Gezginn34566
      +1 yıl

      Bu kadar ucuzsun işte yazdığına bak

      Yorumla
    • Gezginn34566
      Gezginn34566
      +1 yıl

      Kendini ifade edemeyen basit insanlar küfre hakarete başvurur

      Yorumla
  • çoraksular
    çoraksular Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Seni sevmiyor değer vermiyor sende yırtınıyorsun seni görsün değer versin diye boşa yani

    0
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Ahahaha hafiften gülesim geldi. Ahmet reis bir tık manipülasyoncu olabilir :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sevgilin doğum günlerine önem vermeyen birisiymiş. En sonda dediği sen beni bunun için boşarsın sözü haklı galiba.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arkadaşım gayet dengeli bir cevap yazdım, buna bile tahammülün yoksa niye soruyorsun. Bence senin gibilerinin bu forumda işi olmamalı. Sana uygun bir yer değil burası.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çocuğa geçmiş olsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @jkjkikhf Hahahahahahahahahaha:D:D:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben doğum günlerini kutlayan birisiyim bu arada:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bari benim cevaplarımı da silseydin.

      Yorumla
  • camasirsuyum
    camasirsuyum Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ayrıl kanka ben arkandayım. Gitsin annesine baksın. Bahaneler daha şimdiden başlamış. Bundan olmaz…

    3
    0 Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Sevgilin sana isminle mi hitap ediyor Cansu?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tartışıyoruz ya hani tartisinca aşkım deniyoruz biz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kadınlar hep aynı galiba. Allah eniştenin yardımcısı olsun.

    1
    0 Yorumla
  • şdiye1i
    şdiye1i Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya su doğum günü olayını oldum olası sevmiyorum bide instagramda her doğum günü mesajını tek tek story atanlar var ayar oluyorum

    1
    1 Yorumla
    • isimsiz147
      isimsiz147
      +1 yıl

      Bu konuda sana katılıyorum. Doğum günü mesajı kaç tane gelmiş bize ne

      Yorumla
  • OpTeryX
    OpTeryX Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 93%
    +1 yıl

    Varoş muhabbeti. Bana engel at kežo

    3
    0 Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    alt tarafı doğum günü abartmaya gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • pinkcivcivv
    pinkcivcivv Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Ya hödük bu ayeıl gitsin çok kırıcı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    En azından wp ye girince mesajına cevap veriyor ya girip vermeden çıksaydı?

    0
    0 Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Sen haklısın adaşımm

    1
    0 Yorumla
  • Duygusuzkadın1
    Duygusuzkadın1 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Umarım ayrıldın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşünüyorum

      Yorumla
    • Duygusuzkadın1
      Duygusuzkadın1
      +1 yıl

      Düşünme bile

      Yorumla
  • trollebacim
    trollebacim Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ahmet çok boş yapmış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Adam unutmuş olabilir. Ayrıl da kurtulsun senden

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendi sevgilisine onun bunun çocuğu diyor gahpee 😀😀
      Onun bunun çocuğunun da sevgilisi onun bunun çocupudur. Kudurmuş hediye alamadım diye karnı açç * 😃

      Yorumla
  • AnilBeey
    AnilBeey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Üzdü ğ

    1
    0 Yorumla
  • thescorpion
    thescorpion Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.

    adamm ya

    0
    42 Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Jkjkihf sen kendin genç misin? 😃😃😃 4 yıl sonra 30 sun.
      Kızlar dura dura hiç olur, oğlan dura dura koç olur 😄

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      erkekler erken çöküyor anca paranızı yiyip atarlar sizi o kafayla

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Asıl kadınlar erken çöküyor, evlensin çocuk doğursun bakalım bir kadın. En az 10 yaş yaşlanıyor. Vucutta çatlaklar oluyor, kilolar alınıyor, o kilo verilince de yüzde çökmeler meydana geliyor.
      Hatta kadınlar erken yaşlandığını için erkeklere göre emeklilik yaşı daha küçük.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      doğurmak gençleştirir bilim bile kanıtladı hem kadının ömrünü de uzatıyor bazı hastalıkların çıkma ihtimalini azaltıyor ama erkek öyle mi 30unda kel göbekli oluyor hele aile genetiğinde varsa daha 20li yaşlarda saçı beyazlar ve azalır

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Link xper yetersizliğinden eklenmedi.
      Al bak bilim ne diyor, 11 yıl yaşlandırır diyor. Karın bölgesi inmiş balon gibi oluyor. Vucudun dengesi alt üst oluyor.
      Kellik genetik olabilir ama her erkeğin saçı dökülmüyor.
      Yapılan bir araştırma, çocuk doğuran kadınların çocuğu olmayan yaşıtlarına göre daha hızlı yaşlandığını ortaya koydu.

      Human Reproduction dergisinde yayımlanan araştırma, çocuk doğuran bir kadının hücresel seviyede, çocuğu olmayan bir yaşıtına oranla 11 yıl daha fazla yaşlandığını gösterdi.
      George Mason Üniversitesi’nden araştırmacılar, 20 ve 44 yaş aralığında yaklaşık 2 bin Amerikalı kadının kan örneklerinde kromozomların uçlarında bulunan telomerlerin uzunluğunu inceledi. Çocuğu olan kadınların telomerlerinin olmayanlara oranla yüzde 4.2 oranında daha kısa olduğu tespit edildi.

      Araştırmayı yürüten Anna Pollack, “Bu, 11 yıllık hızlanmış hücresel yaşlanmaya eş değer” dedi. Pollack, verilerin sigara tüketimi ve obezite araştırmalarındaki yaşlandırma etkisinden daha yüksek olduğunu belirtti.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      www.ntv.com.tr/.../erkekler-kadinlardan-biyolojik-olarak-daha-hizli-yaslaniyor,LZAfMJ9jkEmHi1iilL85MA

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      www.ntv.com.tr/.../hamilelik-kadinlari-genclestiriyor,DltXQLivBEm03iFZi55Dxg

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Sen kendini düşürme, gelmişsin ntv nin haberini paylaşıyon. Haberde hiç bir bilimsel veri yok. Hangi üniversite yapmış o araştırmayı, bi düzmüş uydurmuş.

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Hayatımda 2 çocuk doğurmuş ama genç olan kadın görmedim.
      Üstelik bir erkeğin 60 yaş ve üstüne kadar çocuğu olur. Fakat kadın 43 ten sonra menopoza girer çocuğu olmaz.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      Kudüs'te İsrailli araştırmacıların gerçekleştirdiği bilimsel çalışmada ilginç detaylar ortaya çıktı.

      Araştırmaya göre, hamilelik dokuları yenilerken, yaşlanmayı da yavaşlatıyor. Bu da hamile kadınların kendilerini daha genç hissetmelerine neden oluyor.

      Bunda en önemli etken olarak annelerin bebeğin kanını paylaşması gösteriliyor. Bu paylaşım anne adayındaki hasarlı dokuların onarılmasını sağlıyor.

      Anne, taşıdığı bebeğin kanıyla gençlik serumu almış gibi oluyor. Ancak hamileliğin bu yararlı etkisinin geçici olduğu ve doğumdan 2 ay sonra son bulduğu belirtiliyor.

      Aynı ekibin daha önce gerçekleştirdiği diğer bir çalışma da hamileliğin kasların onarılmasını sağladığını ortaya koymuştu.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      erkeklerde de azalma olur ayrıca kadında 43te girmiyor menopoza ki girse bile hâlâ çocuk yapabilenler oluyor

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Merak etme okumam iyidir, senin dediğini mantık reddeder. Bir de kadınlara para yedirirsiniz demişsin, doğru yediren var ama kadını da bi güzel yiyor

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Türkiye de ortalama menopoz 43 tür, ancak tüp bebekle felan olma ihtimali var o da düşük, cahil feminist kılıklı. Ben 40 yaşında olup kendinden yaşça küçük kadınla evlenen gördüm ama kendinden büyük kadınla evlenen erkek çok çok azdır.

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Erkekte azalma olur ama kesin sperm bitmez. 2 kere de olacağına 5. kere de olur.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      Bazen kadının daha genç ve hiç çocuk sahibi olmaması nedeniyle anne olma arzusu, bazen de erkeğin daha ileri yaşlarda baba olmaya karar vermesiyle, erkekler 50-60, hatta 70'li yaşlardan sonra bile babalık duygusunu tadabiliyor. Ancak yapılan bilimsel araştırmalar, özellikle 40'lı yaşlardan sonra spermde meydana gelen çeşitli değişimler nedeniyle, bu yaştan sonraki babalıklarda, çocukta şizofreni, otizm spektrum bozukluğu gibi psikiyatrik ve nörobilişsel bozuklukların da dahil olduğu çeşitli durumlar ile ölü doğum veya bazı çocukluk çağı kanserleri, hatta kız çocuklarda ileriki yaşamında meme kanserine yakalanma riskindeki artışı da beraberinde getiriyor.

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Kendin demişsin 70 yaşında çocuk yapar diye, risk her zaman var. Hadi 70 yaşındaki kadın doğursun da görelim. Tanıdığım bir adam 61 yaşında çocuk yaptı ve gayet sağlıklı, kadın da 36 yaşında.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      kaldı ki kısır olan erkeklerde oluyor

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      ee 60 yaşında doğuranda var nolmuş yani

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Hahahah kısır olan kadın yok mu? Komedisin yeminle 😄😄😄

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      valla sizde de durum iç açıcı değil

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      60 yaşında kim doğurmuş? Varsa da büyük çabalarla olmuştur. Gerçi hiç inandırıcı değil.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      haberi var git bak

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      İşte çok nadir olduğu için haber olmuştur, çünkü ilginç bir olaydır

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Eğer ki kişinin stresli, kötü, sigara ve alkollü bir hayatı varsa, genlerinde de yaşlılık riski fazlaysa erkek kadın olsun farketmez.
      Ama şunu bil, bir erkek eğer iyi bir kariyeri varsa yaş alsa bile ilgi görür.
      Fakat kadın yaş aldıkça talipleri azalır. Ya da kadını kullanırlar.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      senin dediklerinde genelde haber oluyor nadir demek ki

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      sırf kariyer için ilgi gören gördüğü sanan erkekler başkası içinde terk edilir

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Terkedilsin yenisini bulur. Hatta genelde bu tarz erkekler kadını kullanıp atıyor. Daha güzel ve gencini bulunca kadını şutluyor. Çok gördüm.

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Erkek kadını kullanmıyor mu? Neler neler yapıyor?

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      yenisini bulduğunda o da kullanıcak ne sanıyonuz siz kendinizi ya ayrıca kadınlar her yaşta talip buluyor ister estetik olsun ister makyaj ister kıyafet kendini güzel bakımlı göstermesini biliyor

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      50 yaşındaki bir kadına acaba hangi 20 yaşındaki erkek talip olur?

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      televizyona çıkan tiplerden haberin yok herhalde onlar bile buluyorsa 3,4 tane diğerleri hayli hayli bulur

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      valla zengin olunca bulan buluyor

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      ünlüler gibi

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      ahahahah yoo onlarında çıkıyor

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Zengin kadın bulsam 40 ın da ben de yerim. Hatta onun parasınu gider 20 liklerle yerim 😄😄😄

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      bu kendini Arabistanda falan sanıyor herhalde

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Sen bir şey bilmiyorsun, yaşın küçük. Geriden geliyorsun, seni bu kafayla çok hırpalarlar.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      hee hee o da saf olacak sana para verecek

      Yorumla
    • Tarık1112
      Tarık1112
      +1 yıl

      Burası da Türkiye 😄 kendi ülkeni iyi tanı.

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      haklısın

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      sen daha tanıyamamışın ama

      Yorumla
    • PSicópataAmor
      PSicópataAmor
      +1 yıl

      daha fazla uğraşamıcam belliki gerçekleri kabul etmek zor geldi

      Yorumla
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim doğum günümü unuttuğu gibi üzerine beni suçluyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim doğum günümü unuttu, nasıl tepki vermeliyim? 12 cevap verildi
Sevgilim doğum günümü unutursa ne yapmam gerek? 14 cevap verildi
Sevgilim doğum günümü unuttu ya da durumu yok diye unutmuş gibi davranıyor. Nasıl tepki... 13 cevap verildi
Sevgilim Doğum günümü unuttuğu için sorun ben miyim? 7 cevap verildi
Sevgilim kaba birisi ve doğum günümü de unuttu. Ne yapmalıyım? 11 cevap verildi
Sevgilim doğum günümü unutursa ne yapmalıyım? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨