Sevgilim doğum günümü unuttu ya da durumu yok diye unutmuş gibi davranıyor. Nasıl tepki göstermeliyim?

Arkadaşlar yeni ev tuttu parasının çoğunu evine harcadı acaba hediye alacak durumu yok diye mi unutmuş gibi davranıyor? Ben hediye istemiyorum sadece hatırlamasını istedim.. Ben hiç hatırlatmadım ona sizce durumu yok diye mi öyle davranıyor halen iyi ki doğdun aşkım demesini bekliyorum:(((

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben trip atınca zoruna gitti meğerse bugünle karıştırmış doğum günümü.. unutmamış zaten yani. Hediyesini aldı ve üstüne özür diledi neyse çok dramatize etmişiz
Sevgilim doğum günümü unuttu ya da durumu yok diye unutmuş gibi davranıyor. Nasıl tepki göstermeliyim?
Cevapla