öncelikle lütfen cevaplarken empati kurarak yanıtlamanızı rica ederim.
Erkek arkadaşımla 11 aydır devam eden bir ilişkimiz var , başlarda çok naif , romantik bir yapısı vardı gün geçtikçe kaba, kıskanç birine dönüştü. Konuşurken şahsıma olmasada küfürlü cümleler kullanmaya başladı. Öfkelendiği zaman gözü dönüyor, küçümseyen cümleler kuruyor. Beni kuzenimin onun hakkında söylediklerimi söylemekle bile tehdit etmişliği var. Halbuki dedikodusunu yapmadım sadece kuzenimle aramızın bozulduğu bir dönem bu konuyu sevgilimle paylaşmıştım. geçtiğimiz hafta doğum günümdü onu da unuttu , sebep olarak beni suçladı ona fırsat mı vermişim kavga etmekten. Ve telafi etmek yerine hala üzerime geliyor , bana ters davranıyor. Arıyor açmıyorum insan gibi aç telefonu gibi bir üslubu var. Üstelik doğum günümden daha 2 gün önce konusu geçmişti , buna rağmen unuttu. Bir iş hayatı da yok bu arada
Ben resti çekince de evimin önüne gelip sarılıp barışmaya çalışıyor , düzeleceğine söz veriyor. Lütfen bana yardımcı olur musunuz?
En çok zoruma giden doğum günümü unutmuş olması. Biliyorum sırf doğum günümü unuttu diye ayrılmak saçma ama çok birikti artık içimde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer