Sevgilim doğum günümü unuttu, konuşmuyorum hiçbir şekilde. Haksız mıyım?

Dün gece zaten kalbimi kırdı, sabahta doğum günün ne zamandı dedi.

2.5 yıldır tanışıyoruz ya

Çok üzüldüm, çok önem veririm doğum günlerime ve bunu biliyor

Tüm mesajlarına görüldü attım, yanıt vermedim

Sevgilim doğum günümü unuttu, konuşmuyorum hiçbir şekilde. Haksız mıyım?
Cevapla