Dün gece zaten kalbimi kırdı, sabahta doğum günün ne zamandı dedi.
2.5 yıldır tanışıyoruz ya
Çok üzüldüm, çok önem veririm doğum günlerime ve bunu biliyor
Tüm mesajlarına görüldü attım, yanıt vermedim
Dün gece zaten kalbimi kırdı, sabahta doğum günün ne zamandı dedi.
2.5 yıldır tanışıyoruz ya
Çok üzüldüm, çok önem veririm doğum günlerime ve bunu biliyor
Tüm mesajlarına görüldü attım, yanıt vermedim
haklısın sonuna kadar bazıları doğum günlerini önemsemez ama ben de önemsiyorum doğum günüme 1 ay kaldı benim erkek arkadaşım şimdiden program yapıyo ki kendisi kutlamayı sevmez sırf ben önemsiyorum diye çaba harcıyo çabasını görmem bile yetti mesela kutlamak zorunda değiliz ona da söyledim ama benim önemsediğimi ve beni mutlu etmek istediği için kutlayacağımızı söyledi
Canım ya, seni üzen şey gerçekten önemli. 💔 Doğum günleri bence de çok özel ve insan, özellikle en yakınındakilerin bunu hatırlamasını bekler. İlişkilerde bazen böyle hayal kırıklıkları olabiliyor. Ama unutma, karşındaki insanın da hata yapma hakkı var.
Eğer kendini biraz toparladıysan, sevgilinle bu durumu sakin bir şekilde konuşmak iyi olabilir. Belki işleri yoğunlaştı, belki başka bir şey onu distrack etti. İletişim her zaman çözümde önemli rol oynar. 🌸 Seni çok üzen bir şey yapmış olabilir ama belki de düşünmeden yapmıştır.
Unutma ki, sevginin olduğu yerde konuşarak aşamayacağın bir durum yok. İçindekileri ona anlat ve ne hissettiğini açıkça söyle. Kendini ifade etmek her zaman iyidir. 🥰 Kendine iyi bak ve umarım bu durumu güzelce aşarsınız! 💪💖
Cevap
8Cevap
Belki unutmamıştır sana sürpriz falan yapacaktır öyle hemen küsme bence. Belki sana öyle hissettiriyor olabilir ters köşe yapabilir
Yok hayır
Sabah 10 dan beri aralıklı mesajlarla söyler misin diye mesaj attı
Unutmuş
Doğum günlerini hep kutlar mıydı yoksa ilk defa mı kutlamayı unuttu?
Geçtiğimiz yıl ailevi sorunları yoğundu 1 gün geç kutladı
Şimdiyse direkt gelip unuttum diyip tarihi sordu
Çok üzüldüm cidden
Seni sinirlendirmek amacı bunu demiş olabilir
Hayır
6 saat boyunca aralıklı hayatım, canım içerikli söyler misin mesajları attı
Haklısın ama büyütmüşsün sende onunkini unutursun biter
Öyle yapacağım
Küseceğinize yanında olup ona eziyet etseniz daha iyi olmaz mı? Acısını çıkarmış olursunuz
Uzakta
Bu sene benimde doğum günümü kimse hatırlamadı çok büyütme bence
Hayır yok böyle bir şey
önem veriyorum ve kutlanacak
İnsan oğlu beşer şaşar unutur bu kadar takılmayın doğduğun gün için kalp kırmak birbirinizi üzmek en saçma sembolik şeylere takılmayan aşın şunları artık bir insanı bir gün herkes hatırlar önemli olan hergün hatırlamak
Hiçbir günü hatırlamıyor
Ona da ayrı sinir oluyorum
Üzücü
Küsüz zaten
Yok ebesinin ami
Onu en müsait bir yerde bırak
Milyonlarca kez haklısın özel gün unutulmaz yaşatılır
Acil bir işi olabilir, çıkmış olabilir mi? 🤔
Hayır
Aynı şeyler vardı
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?