Sevgilim doğum günümü unuttu ama ona kızamadım… Ben mi yanlışım?

Dün doğum günümdü. Sabah hiçbir şey demedi, akşam mesaj da gelmedi. Ama yoğun olduğunu bildiğim için sustum. Yine de içim buruldu tabii. Bu kadar alttan alarak ben mi yanlış yapıyorum?

Sevgilim doğum günümü unuttu ama ona kızamadım… Ben mi yanlışım?
Cevapla