Sevgilim doğum günümü unuttu. Tarihlere bakmadığını söyledi, tepki göstermekte haksız mıyım?

arkadaslar 1.5 yillik uzak mesafe iliskim var dun de benim dogum gunumdu sabahtan aksama kadar telefondaydik saat aksam 10 oldu ben de gece 12 olunca kutlar diye dusunuyodum konusurken arkadasim birden uzun dogum gunu mesaji atti 10 gibi aa zeynep yazmis dedim cok komik bu nasil dogum gunu mesaji ya diyip guldum aaaa yapti boyle birsuru kez ozur diledi tarihini unutmadim zaten telefon sifrem bile 25 eylul askim hic tarihlere bakmiyorum gibi cok unutkanim beni taniyosun zaten diyip cok kez ozur diledi cok tepki gösterdim basta sonradan da tatliya baglandi bir sekilde bugunde telafi edicegini soyledi kim haksiz?

Sevgilim doğum günümü unuttu. Tarihlere bakmadığını söyledi, tepki göstermekte haksız mıyım?
Cevapla