Sevgilim Doğum günümü unuttuğu için sorun ben miyim?

Merhaba arkadaşlar ben bugün 19 oldum ve doğum günümü kimse hatırlamadı kutlamadı ben hatırlatmayana kadar ne bir arkadaşım ne ailem sevgilimde dahi ve sabah soğuk yaptım akşama kadar belki süpriz yapıyordur yapıyorlardır diye ama öyle bir durum yokmuş ve direk açık açık bana değer vermediğini söyledim o ise unuttuğunu falan söyledi ben hala lafımın arkasında kalınca bana hala çocuk olduğumu söyledi ve son attığı mesaj şu oldu daha anneminkini bilmiyorum ne diyorsun sen 2 günlük kızsın şurda bütün gün ağlamaktan beter oldum o kadar değersiz biriyim kimsemi beni sevmez oysaki yakın arkadaşlarımın çift sıfır da kutlar ve hediyelerini alırım konu hediye değil gerçekten ama kutlamadılar bile ve sevgilimle bitirme kararımı verdim
Sevgilim Doğum günümü unuttuğu için sorun ben miyim?
Cevapla