Sevgilim doğum günümü unutuyor, bana önem vermiyor mu?

Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve 4. Senemizi tamamladık. 1 kere doğum günümde kavgalıydık engellemişti sonradan kutladı. Sonraki sene 2 saat önceden kutladı ve doğum günümde yazmadı. Geçen sene de doğum günümü komple unuttu. Normalde alıngan trip atan biri değilim tarihleri kendim aklımda tutmakta zorlanıyorum. Onun doğum gününü ben her sene tam 12 de kutluyorum kavgalı olsakta. Önceki senelerde çok üzüldüğüm için bir kaç gün önce hatırlattım hayatım bir kaç gün sonra ne var diye direkt dedi 12. De doğum günün var diye. Farklı ülkelerde yaşıyoruz ve saat farkı var yine de ümitlendim belki burdaki saat 12 olmasını beklemiştir diye ama yok. Ben değer verdiğim insana tam 12 de doğum gününü kutluyorum üzülüyorum onun beni unutmasını. Başkaları unutunca umursamıyorum aklıma bilene gelmiyor ama onun hatırlamaması beni mahvediyor. Yarın sabah yazar mı emin olamıyorum bence yine unutacak kendimi kandırmak istemiyorum. Benim böyle düşünmem sizce yanlış mı fazla mı böyle günleri önemsiyorum? Aslında ona da anlatmıştım hediye falan istemiyorum sadece hatırlamanı istiyorum ve anlattım benim hep saatinde hatta dakikasında sevdiklerimin doğum günlerini kutladığımı. Geçen seneki 6 Şubat depreminden sonra zaten doğum günümü unutmasını önemsemedim kutlanacak bir şeyi de yoktu. Bu sene ama hatırlamasını çok istemiştim ve gerçekten açık açık söyledim benim doğum günü hatırlaması benim için önemli olduğunu :(

Sevgilim doğum günümü unutuyor, bana önem vermiyor mu?
Cevapla