Sevgilim 2 senedir doğum günümü unutuyor. Bana değer vermiyor mu?

bi önceki doğum günümü unutmuştu insanlık hali dedim ben onun doğum gününde onun adına bağış yaptım çok mutlu oldu. Dün doğum günüydü hatırlamadı ve arkadaşlarıyla dışarı çıktı soğuk yaptım niye yapıyorsun diye azarladı ben de bugün doğum günüm deyince nasıl unuturum allah belamı bersin çok özür dilerim diye yakınmaya başladı. Hala özürler diliyor sizce gerçekten unutkan mı yoksa önem mi vermiyor bana. Bu arada gerçekten aşırı kırıldım arkadaşlar
Sevgilim 2 senedir doğum günümü unutuyor. Bana değer vermiyor mu?
Cevapla