Sevgilim doğum günümü unuttu. Çok kırıldım ama önemi yok dedim. Bu çocuktan olur mu?

Lütfen okuyun. Doğum günümü unuttu. Kuzenim storyde paylaşmıştı muhtemelen onda görüp kutladı msjla. Defalarca özür diledi ama ben hep önemi yok dedim ama çok kırıldım halbuki. Bir kaç hafta önce onun doğum günüydü ve ben cafede masa ayarlatmistim her şeyi çok güzel kutlamıştim. Bende unutmamasini beklerdim yani. Unutması doğru bir şey mi? Sonradan kutlamazsa ne yapmalı mıyım. Bundan olur mu sizce?
Sevgilim doğum günümü unuttu. Çok kırıldım ama önemi yok dedim. Bu çocuktan olur mu?
Sevgilim doğum günümü unuttu. Çok kırıldım ama önemi yok dedim. Bu çocuktan olur mu?
Sevgilim doğum günümü unuttu. Çok kırıldım ama önemi yok dedim. Bu çocuktan olur mu?
Cevapla