Lütfen okuyun. Doğum günümü unuttu. Kuzenim storyde paylaşmıştı muhtemelen onda görüp kutladı msjla. Defalarca özür diledi ama ben hep önemi yok dedim ama çok kırıldım halbuki. Bir kaç hafta önce onun doğum günüydü ve ben cafede masa ayarlatmistim her şeyi çok güzel kutlamıştim. Bende unutmamasini beklerdim yani. Unutması doğru bir şey mi? Sonradan kutlamazsa ne yapmalı mıyım. Bundan olur mu sizce?
Sevgilim doğum günümü unuttu. Çok kırıldım ama önemi yok dedim. Bu çocuktan olur mu?
Bence kutlaması gerekir sonradan da olsa yani bugün en azından kutlasın. Kutlamazsa bilmiyorum bir yere not etmek zor olmamalı doğum tarihini. Şahsen ben öyle yapıyorum karşı tarafınkini sorunca yazarım bir yere.
Yazdıklarına bakılırsa unutmuş. İnsanlık hali olur böyle şeyler. Bazı günlere haddinden fazla önem yüklüyoruz. Ha insan unutmak istemese ne yapar eder alarm kurar unutmaz. Demek o kadarını da düşünemedi. Genel olarak anlayışsız biri değilse unutmuş olmasını mazur görebilirsiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
aman çok önemli bir şey doğum günü çok saçma geliyor bana uzun zamandır doğum günümü kutlayan insanlara da ayar oluyorum sevmiyorum dedim böyle şeyleri
Konuşmasında bir şey yok özür dilemiş haklılığını belirtmiş, bundan sonra bir jest ile gönlünü alması kalıyor. İlla ki geçmiş doğum gününü kutlamasına gerek yok, bir yere gezmeye götürüp telafi etmekte isteyebilir. Böyle bir durumda ben olsam bir hediye veya bir organizasyon ile gönül almaya calısırım, onu da yapmazsa biraz sıkıntı.
Abla "hiç önemli değil" dedikten hemen sonra "Beni de unutursun sen" demen aslında önemsediğin anlamına geliyor :( 79 dakika arayla söylenen bu iki cümle tutarsızlık içeriyor :(
Bu şekilde düşüneceksen sen bu adamdan ayrıl. Her doğum günü yaşlanıyoruz tebrikler i"yiki yaşlandınız'a" çok takılmamalıyız.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Onun yerinde olsam unuttum demez çiçek sepetinden ya da buluşmada telefi ederim boş laf edenlerden nefret ediyorum. Yok söylemeyi unuttum demeyecek anı telafi edicek laflaolmuyor