Sevgilim doğum günümü kutlamadı diye ayrıldım, haksız mıyım?

Dün doğumgünümdü 1 aylık bir ilişkim var gayet mutluyduk. Hiç sorun yoktu. Dün arayıp iyi ki doğdun dedi ve hediyen hazır dedi bugün buluştuk avmdeyiz diyor ki istediğin bir şey var mı alayım. Al mı diyim yani? Neyse arabaya bindim baktım araba boş nereye gidelim diyor. Bir plan bile yapmamış. Eve bırakırken patladım insan bir çiçek alır dedim. Evde unuttum aldığım şeyi ama sen haketmiyorsun dedi. Git çocuk kandır dedim ağladım bir daha arama beni 1 aylık ilişkiye bir şey almıyorum ben de böyle dedi gitti. Eve geldim bir sürü mesaj atmış okumadım bile

Sevgilim doğum günümü kutlamadı diye ayrıldım, haksız mıyım?
Cevapla