Sevgilimin doğum gününü unuttuğum için benden ayrıldı, sizce haklı mı?

Değersiz hissettiriyosun falan diyordu hep. Bugünde doğum gününü unuttum ama cidden. Çok yoğundum bı kaç gün öncesinde aklımdaydi alarm kuriyim falan diyordum ama alarm kurmayı da unutmusum. Ona da böyle açıkladim. Neden yoğun olduğumu falan biliyordu. Sen gezmekten unuttun falan filan dedi. Değersiz hissettiğim yerde durmak istemiyorum dedi bitirdi.

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılık sebebi olacak bir hata değil bence ya. İnsanlik hali yani. Ben sabah uyandığımda tarihi görsem aaa derdim nasıl unuturum. Doğum günü daha geçmedi bile. Bugün yani
Sevgilimin doğum gününü unuttuğum için benden ayrıldı, sizce haklı mı?
Cevapla