7 aylık sevgilim doğum günümü kutlamadı, ayrıldım. Haklı mıyım?

sevgilime sürekli doğum günü tarihimi söylediğim halde doğum günümü kutlamadı. akşam aradı telefonla konuşurken bugün benim doğum günümdü dedim. AAA senin dogum günün müydü vs dedi. Ben de kaç defa söyledim sana sadece iyi ki doğdun deseydin falan dedim zaten bir beklentim yok ( bu arada maddi durumu da iyi) . özür dilerim dedi neyse kapattım konuyu. Bir kaç gün sonra bunun telefonuna baktım başka bir kızın doğum gününü kutlamış kızla da sadece merhaba merhabası var bir samimiyeti de yok. Ortalığı yıktım ayrıldım. yalvarmaya başladı ama kabul etmedim. Sizce de haklıyım dimi? kendimi çok değersiz hissettim

7 aylık sevgilim doğum günümü kutlamadı, ayrıldım. Haklı mıyım?
Cevapla