Sevgilim doğum günümü kutlamadı diye ayrıldım, haksız mıyım?

Doğum günüm bugün kutlamadi bile maddi bir şey beklemiyorum sözlü olarak doğum günün kutlu olsun demesi yeterdi bana düşünüyorum ne maddi yük oldum ne bir şey

Güncellemeler
1 yıl
Bunun için ayrılık olmaz diyenler bu adam zamanında kadın m*mesi beğenip, kadın resmi atan birisi bana o yüzden ayrılmak çok doğru
Güncellemeler
1 yıl
Ayrıldım bana git o zaman doğum günü kutlayacak birisini bul dedi sonraki zamanlarda mumla arayacakta ben başka sulara yelken açacağım neyse kızlar size tavsiye anneniz bir erkeğe kanı ısınmıyorsa eğer çok haklıdır haberiniz olsun
Sevgilim doğum günümü kutlamadı diye ayrıldım, haksız mıyım?
Cevapla