Eski sevgilim benden ayrılırken beni sevmediğini ve istemediğini söyledi. Doğum gününü kutlamalı mıyım?

kutlasam mi kutlamasam mı bilmiyorum 1 buçuk senelik beraberliğimiz vardı ayrılalı 1 hafta oldu
Eski sevgilim benden ayrılırken beni sevmediğini ve istemediğini söyledi. Doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla