Sevgilimle tartıştık ve beni terk etti, bir daha olmayacağını söyledi. 2 gün sonra doğum günü sizce kutlamalı mıyım?

Tartıştık sonra ayrıldı ben suçluyum ama saçmaydı ayrılacak kadar değildi bence neyse bitirdi ama 2 gün sonra doğum günü kutlıyım mi sizce

Sevgilimle tartıştık ve beni terk etti, bir daha olmayacağını söyledi. 2 gün sonra doğum günü sizce kutlamalı mıyım?
Cevapla