AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Daha iyi günlerin Allahtandami korkmadiniz ateşin bol olsun insallah
Iste sorun orada, imanim guclu olsa bunlarin hicbirini yapmazdim, bilmiyorum o siralar herseyden kopuk bi hayt yasiyodum dinden, herseyden, dogru dedin herseyi hak ediyom :/
Tövbe et dua et Allah'a sigin tek diyeceğim o
Bizde duamızı ederiz elimizden bu gelir
Allah razi olsun, kimileri tovbe et yazmis, aslinda en mantiklisi bu
Cunki başka yapacak biseyin yok
Ayılmalarını sağlamışın adamı bırakıp ne yapacaksın ki? bırak adamın ki açıkta kalmasın yazık. :(
Adama uzuluyom aslinda , ama nasi mutlu olcam?
Uzun zaman geçmiş uzun zaman alır..
şimdi bu saatten sonra dam boşanıp gelse bile sana bi anlam ifade etmediği için sende vurursun tekmeyi adam kalır ortada
😂 buyuk ihtimal nerden anladin, ama onuda yapamiyom olmuyo ne vazgeciyorum ne atabiliyorum
seninkisi sevmekten ziyade alışkanlık haline geldiği için böyle bence
Napacam
akışına bırakıcan gittiği yere kadar gider
Herkes kendince haklıdır sorsak, su akar yolunu bulur.
Dogru diyosun
Evli adamın yuvası semin yüzünden bozuldu boşanıyorlar ozaman yuva yıktın ya yuvan olmaz
:(
Ne anladın yorumdan
Herseyin benim yuzumden oldugunu anladim, vide benimde yuvamin olmiyacagini
Vicdanın rahatlarmı sanarsın sende evlensen eşin sana aynısını yapsa başka kadınla birlikte olsa
Zoruma gider dogru diyorsun
Aynılarını sana yasayacak yüne bir kadın sizler böyle siniz
:(( ama her kadin ayni degildir, ben bi hatta yaptim ama bakalim bilmiyom nolcak bilmiyom:(
Her kadın bir degil diyen her kadın bir çıkıyor kardes. Bu hata degil şehvet
Ben bir degil diyorum cunku, benim bi haatm yuzunden hepsinin bir tutulmasi garibime gidito, bende her erkegi bir tutardim, ama degilmis, bide nasil sehbet oluyoki olsaydi niye evliyle yasayim bunu, sehveti herkesle yasiyabilirsinki, niye kendimi bukadar derde sikintiua sokim ozaman
6284 var ayakları üstünde durup yapan güçlü kadın olmak için 😀
Neyi yapan anlamadim :)
Yasayan yani
Tam bir pisliksin. Umarım hayatın boyunca bu vicdan azabıyla yaşarsın.
Biliyom pislik oldugumu :) fakat iyi biri olmak istiyorum, adam bosanmasin, hersey keske son daka duzelse
adam kadından bosanıyo sende ayrıl mik gibi kalsın ortada
😂🤣😂🤣😂🤣🤣
Kanka senin için ondan vazgeçen bir başkası için de senden geçer
Haklisin
Evet
Sen yuva yıkıyorsun ya sana bir şey diyemem bu hayat hiç mutlu olamazsın
Olamiyomda zaten , yani yaptigim hicbisey mutluluk vermiyo buyuzdenmi acaba, ee napcam naai gececek?
Konuş eşiyle boşanmasınlar. Adamada söyle bir daha rahatsız edersen seni savcıya veririm de yap birşeyler o yuva yıkılmasın. Salk adam 4 çocuklu yaptığı şeye bak
burada kimse niye beni suclamiyo, belki kizarsaniz filan diye vicdanimi rahatlatirim biraz hatamin farkina varirim diye dusundumde kimse beni azarlamadi hep adama yuklendiler acaba hatami kabulendigim icinmi? Vicdan yapsam uzulmus gibi yapsam banali yuklenceklerdi anlamadim :) ama duzelmelerini gercekten cok istiyorum enazindan özume dönucem cok iyi bi insan olcam duzeldiklerinde biliyorum, belki tekrar iyi bi insan olarak devam edicem, ama adam diyoki iki senede burunlarindan getirdim artik beni affetmezler, benimde artik yuzum yok diyor, kadin zaten demis iki sene sonra donmeye kalkarsan donme basta doncektin demis, ikna etmeye calistim umudu yitirmis, gerci bilmiyorum benle evlenme pilanlzri yapiyo bilmiyom umudu yitirme degil aslinda ddaha cok caba sarf etmeme gibi bisey
Ben kızdım sana bile bile bunu yapmışsın mesela. O kadının yerimde sen olsan 4 çocuğun olsa ne kadar kötü bir durum demi. Ama muhtemelen hayatın boyunca hiç unutmayacaksın bu yaptığını ve mutlu olamayacaksın tam mutlu oldum derken bir şey çıkacak. Keşke hiç bu işin parçası olmasaydın
O son dedigin okadar dogruki, vala okadar sert durmaay calistimda son dediklerin aglatti, cidden, gercekten cok mutsuz oldum dengesiz oldum, kayboldum, ustelik kotu bi insan degildim, nasil bu hale gelip bunlari yaptigima ben dahi sasiriyorum, o kadin kim bilir neler yasaid neler dusundu cani nasil yandi, bunlari dusundukce delircek gibi oluyorum unutmayi tercih ediyorum, unutugudumu dusundukcede olmuyo unutamiyorum daha buyuk yanlislar dahada yoldan cikmalar oluyor, yani duzelmeye calistikca dahada dibe cekiyorum kendimi bunuda sucluluk duygusu altinda yapiyorum, yok mutluluk bana kus bende mutluluga, bu olaydan sonra aynen, ben acikcasi bu isin bi parcasi degildim, o mutsuzlugundan bahsetti, nasil yardim ederim naparim diye dusundum, basta cok yardimim oldu, ama inadindan vazgecmedi gidip esine onu seviyorim demis, kalbini kirip dökmus, ben aralarini asla yapamiczm, bu olaylarin bide senik yuzunden oldugunu dusunsene dahada cok aklimi yitiriyorum, hep diyorum nasil olduda evli barkli boyle bi duruma nasil dustum, okadar utanan biriydim simdi yuzume tukurseler aldiris etmeyen biri haline geldim niye boyle oldum hicbisey umrumda degil, bu duruma uzuntuden benligimi yitirdim cok buyuk hata yaptim cok
Buda size büyük bir ders olsun. Bir erkek ne ister biliyormusun ya erkeklerim beyni alt tarafta atıyor nasıl oluyor anlamadım ama öyle. Bir erkek sana gelipde dert yanıyorsa sende tabi kadınlar şöyle hemen üzülür teselli eder eee sonra seni kafalar anlamazsın bile kullanır seni. Sen ondan uzaklar o zaman gör gerçek yüzünü o seni seven adamın. Sana diyeceğim tek şey o çocuklar babasız kalmasın geri babası babalık yapmamış olsada yinede kalmasın babasız onlar. Ne yap et o yuvayı kurtar
Babalarini goruyorlar cocuklar ama kirginlae, nasil duzetlecem onu dusunuyom, kadinin gururuyla oynadi sen sana iki sene sonra onca seyden sonra doneni kabul edermisin? Bide alt tarafi icin butun ailesini yikarmi bu adam? Duygularim icin yiktim diyor , fiziksel cekim oldu ama sana bes sene dokunmadim diyor, onun icin olsa ilk gunu kafalar zaten yapardim yapcagimi diyor, cok dik kafali c ben tam kadini ikna ettim hersey tikirinda gidiyor, kadina gidip sana bos yere umit veriyor demesi herseyi mahfetti, ama dogru diyon bi daha denicem, ama alirlarmiki ya da herzey berbatli olur? Simdi yine baglari var ama o bagdami kopar? Cocuklar babalarini istemiyorlar eve
Sen konuş kadın ikna olabilir neden biliyormusun çocukları babasız büyümesin diye kimseye muhtaç olmayım diye kabul edebilir. Buradan en önemli rol sende. Bir daha görüşmeyeceksen bu iş olabilir ama tekrar görüşürsen kötü işte. Tamamen bağı kopar
orada sorun iste hersey tam hal olmusken bunlarin tam aralari iyi olacakken pesimden geldi evden filan ayrildi kadin hep yaptiklarink basina kalkmis normal ama c buda dik kafali ôzur bile dilememis, hyani sence kadin haklindegilmi? Yapa yanliz kalacak sonunda c yuvasini yok yere dagitiyor c ben biraz uzak durcam uzaktan bakcam nolcak?
Uzak duracaksan bile adamla kesin iltibatı kesmelisin
Aslinda seviyorum onu, ama asla mutlu olamiczm biliyom, onu unutmak icin baskasiyla ciksam? ya da bakmal lazim uzak durcam
Bir insanı unutmak için başka bir insanlar sevgili olmak veya takılmak şart degil ki. Belki de sevmiyorsundur alışkanlık olmuştur. Ne güzel söylemiştiniz ben böyle biri değildim utangaçtım diye iyi biriydim demiştiniz geri o kişi olmak istemezmisiniz
Ben konuşuyorum ama bu adam kaç yaşında siz kaç yaşındasınız
ya kaşarı 1 ay degil 2 ay degil 7 sene diyosun bunun acısı sana ve o * adama 70 sene olarak döner 1-2 senede gecer gider sanma yakana yapıştı çıkaramazsın onu artık ölmeden
Isterim, haklisiniz dogru, geri iyi biri olmak tabiki isterim, ne yapmak lazimki, birakarakli herdey duzelecek?
Birden bire düzelmez her şey sen nasıl yavaş yavaş bu hallere geldiysen yavaş yavaş da düzeleceksin önce o yuvayı kurtar
@Redman20 arkadas sen niye bukadar kufurlu konusuyon, ustelik yukardaki arkadas bukadar saygili konusurken onun yormukun altina yazman garip olmus, senle zaten yukarda konusmamiz varki, bide evet cikmadi yakamdan, umarim sende ayni hatayi yaparsin, sonra nasil temizlicem diye dusunup durursun, hatta buyuk konus asla yapmam de milleti azarla hor gor, bende babam aynisini yapti asla yapmam diyodum nodlu? Babama neler saymistim zamaninda, hor gormustim, yaptugin seyin aynisini ben yaptim ustelik okadar namuslubayagina takilirken kendimi yukseklerde gorurkek hatta yapmam diye gorurken iyel bi hata yaptimki istesemde temizliyemem artik, oyuzden sende bu kafadz devam et, on sene sonra dusunce anlarsin,
Ekleyebilirsiniz buradan beni isterseniz
Demeki yavas yavas duzelmem lazim, orada hata yapiyorum birden duzelcem saniyorum, simdi nerde hata yaptigimi anladim
Evet yavaş yavaş fark edeceksin sende kendin olarak düşün ondan bundan akıl alma derim. Bizde elimizden geleni yaparız. İkinci kez söylüyorum ekleyebilirsiniz beni buradan
Hahahah bunun zaten amacı belli 😄😄
Ne amacı kardeş
Yapacak bir şey yok yıktığın aileyi seyret bence 😌👍🏻
😂 sonra dahada beter olayim dimi, gerci onlara yakin olmak belki olayi unutururu? Acaba, yok yok ne yapacam fikir verdinde tutarmi bilmiyom
Onlara yakın olmak kendi mezarını hazırlamak olur bence 😂
😂sebeb belki affederler? ya da bilmiom
Yok aff olmaz
Dogru olmaz
Ne doğru olmaz
Yani afetmicekleri dogru c, affi olmaz bu durumun
Aynen
7 senedir neden bunu düşünmedin merak ettim.
bu ne yapacağım sorusunu kendine sormak için geç kalmadın mı sence de?
Yedi senede dusundumde dedim bosanmazlarki, simdi is ciddiye binince iki ay sonra dava var napcagimi sasirdim, gec kaldim dogru ama duzeltmek istiyorum eger bosanirlarsa kendimi omur boyu affedememkten korkuyorum
bence olurunu bırak. atacağın her adım ters tepecek gibime geliyor.
😂 zaten naparsam yapiyim hep benim aleyhime oluyo niye bilmiyom
doğru karar en iyi kararsızlıktan iyidir bence.
bitir ilişkini o adamla baştan zaten yanlış bir ilişkiymiş ilk başlarda farketmemişsin ama şu an neyseki anlamışsın biten ilişkide olan çocuklara oluyor maalesef boşanmış ailelerde çocuklar dahada eksik büyür ve vebali senin üzerine kalır
Ben bitirince o esiyle hala bosanmaya devam edeceki, ne degisecekc cocuklariyla gorusuyor orada fazla bi sorun yok?
çocukların yinede düzeni bozulmuş oluyor yani baştan sevgili olman hata zaten
Haklisin
İlişki iki kişiliktir seni bağlamaz adam in hatası adam in yuvasında gözü olsa senle aldatmaz hoş sende 3. kisiligi nasıl kendine layık gördün o ayrı her neyse adam zaten boşanır şu saatten sonra adamdan ayrılırsan adam başına bela olur
Zaten dedigin gibi oldu
Yuva yıkanın yuvası olmaz başına gelecekleri seyret sen şimdi
İlk sözüm ona Karısını bırakıp onun bunun kızının karısının peşinde gezmeseydi yavsk. Milletin kızını karısını sikicz diye gezerler iş atarlar ırz düşmanları. İkinci sözüm sana evli bir kişi ile başlaman başında hataydı.
Basta cok buyuk yanlis yaptim, buarada ilk defa baska bi erkegi gömen bi erkek görduk, genelde cogu kendi cinsini kayirip daha cok kadini hatali gosteriyor biraz sasirdim, ama dogru basta cok yanlis yaptim onada dedim bence yanlis yapiyoruz esinle konus dedim, konusacam diye diye telefonu yakalatinca kadinin guveni sarsildi, enazindan o sekil degilde farkli sekilde olabilirdi belkide hic kavga etmemis olurlardi aralari duzelebilirdi bilmiyorum
İğrençsin dilerim seninde başına böyle aşşağılık bir durum gelir başka bir şey demiycem sonuçta naneleri yerken bize sormadınız
:(( keske gelmese keske hersey duzelse
Bence kolay kolay geçmez ve mutlaka bunu hayatının birçok noktasında yaşarsın.
Yasiyorum zaten, acikcasi her saniye her an aklima geliyo ayni lanetlenmis gibi, hic bukadar sorun yapacagim aklima gelmezdi, duygusuzum saniyordumda bilinc altinda bi yerde bana sorun yapiyor, cikmiyo bu duygu, naparsam yapim, yapanlar yapiyo , ben niye bukadar raahtsiz oldum bu durumdan anlamiyom, sonucta benim yuvam degil ya, ama aklimdan cikmiyo o insanlara yaptiklarim, isime yogunlastim, Şu an iste en iyisiyim, fakat mutlu olamiyorum, aklimdan cikmiyo bu durum anlamiyorum ne yapacam?
Bence onların arasını bir yol bulup düzelt ve hatadan dön yoksa bu iş peşini bırakmaz
Birakmiyo zaten ama iki sene sonra ne duzelcek ve nasil duzelcek onca kirip dokmekten sonra, kadinin gururunu icnitti , ben aralarini yaparken gidip kadina dediki seni sevmiyorum seni istemiyorum deid, ben boyel adamin yuvasini geri nasil duzeltecem gercekten bilmiyom?
Bekarlar dururken ne diye evlilerle sevgili olursunuz Anlamadimki ya yuva yıktığın için yuvanda olmayacak hiç mutlu olamayacaksın
Keske bekarla olsaydi evlenmis olsaydim cocuklarim olsaydi keske bende Şu an mutlu olsaydim kimsenin ahini almis olmasaydim :(
Dilerim yuva yıktığın için en acı bir ölümle karşılaşırsın
Bunu o kadinda demisti :( :( bukadzrmi kotu bi insanim, denedim yinede bilmiyorum birlestirmeyi denedim, biliyorum hataliyim ama sozlerin okadzr agirki kaldiramadim
Kendine çeki düzen ver bekar erkek le her şeyi yaşa evliden uzak dur
Artık çok geç. Ben de evliyim. Haltlar yiyorum. Bırakamamak nedir bilirim
Allah seninde belani versin umarim tez vakitte boşar
@geldimgeldmm benim yaşadıklarımı yaşamazsın umarım
Umarim karında seni aldatyodurr
@geldimgeldmm aldatacak kadar istekli olsa keşke
Zor dimi birini sevmek, sonra bagli kalmak her seferinde birakmaya calismak, ama sana bisey diyim, o insani seviyosan birak, gercekten birak, sonra ailen darma duman olcak bak ben ne hale geldim, ailesi dagildi mutluluyum? Degilim, senin o sevdigin kadinda Şu an icin mutlu illerde oda bi pismanlik yasicak yuvani yiktim diye vicdan azabi cekecek, gercekten seviyosan birak onu, cunku o kadin illerde niye bu sorublari yasiyorum diye dusuncek, benim gibi hayati kararcak, ozyuden ailene baglan, sorunlari cozmeye calis, egerki olmuyosa durustce bosanmak istedigini sorunlarin ustesinden gelemedigini soyle, cunku obur turlu yakalanmak daha cok zarar veriyo biz yakanlandik sonu husran oldu, kadina ben cok uuzuldum bu vicdan azabini adamla birliktede olsam olmasamda omur voyu yasicam, baslarda umrumda degildi ama sonradan okadar pisman oluyoki insan
Çok haklısın. Yakalanmak çok kötü :(
Birde sevgiden bahsetmiş kaşmerlere baak bu iyi günleriniz sizin gibilerin sonunu görüyoruz :))
@geldimgeldmm evli misin
Bunun karşılığını çok kötü bir şekilde görebilirsin sana kalmış
Hissediyorum :( napacam
Sen iyilikten yana kullan fikrini Allah kat kat mutluluk ve huzur verir sana inşallah
Insallah, allah razi olsun senden, cumlemize insallah huzurlu olmayi nasip eder, denicem onca kotulukten sonra sence olur mu? Bide iyi olmayi hak ediyomuyumkibben?
Herkes hakeder çünkü kainatı yaratanın sevdiği bir kul olursun iyiliğinden dolayı biz sana hesap soramayiz sahibin değiliz
Aslinda cok dogru diyosun
Bide burada iyi bir halt yapmış gibi anlatıyor sun yuva yıkanin. yuvasi yikilir
Iyi bi halt diye degil sadece care ariyorul herseyi nasil duzeltirim
Derhal bitir çaresi yoluna gitsin bırak senden bulmasın belasini
BUNDAN SONRA NE ERKEGE NE DE KADİNA GUVENİRİM SADECE BİLİM FEN MATEMATİK
Iyi dedin, bende oyle yapsam, enazindan bunlarla mesgul olursam sacma sapan seylerle ugrasmaktan vazgecebilirim?
Bencede
Aslinda varya cok mantikli bisey dedin, ama nasil yapcam bunu baslamak icinde azim lazim? Onu napcaz
Ömür boyu geçmez inşallah Allah belanı değil imam selanı 300 yıl vermesin
Ohaaa
Ne diyeyim başka 4 çocuğun ahını aldın inşallah çok daha beter olursun
Allah esirgesin kac kisiden beddua aldim siteden, sence biseyleri duzeltmeye hakkimnyokmu nasil duzeltirim onuda bilmiyom gec kaldim, aslidna haklisinda ama beddua etme,
Evli insanla beraber oldun yuva yıktın mutlu hisler mi geçirmeyi bekliyorsun yazık.
Ne yasayim ozaman? Hatami zaten mutsuzlukla gecirdim, artik hersey duzelsemi? Ya birlesinler bi yol bulutyum aklimi basima aliyim ya da ben onla yola devam ediyim ama kimse artik mutsuz olmasin?
Yuva yıkma
Eğer yıkarsa en büyük mutsuzluk seni bulucak
Peki yikilmasibi nasil engelicem? Ben bisey yapmasamfa adam bosanmaktz kararli iki aya bosaniyorlar?
Senin yaptığın çok yanlış bir şey evli birisiyle konuşman hiç hoş değil ve unutma ki senin için ondan vazgeçen yarın da başkası için senden vazgeçer.
Aynen cok yanlis, ozamanlar buraya kadar varcagini dusunsem hayata konusmazdim, ama benim aklimdaki dusunce evli barkli adam yuvasindan disari bakmaz, yani oyle dusuncem oldugu icin ona cok guvendim, fakat bakiyorlarmis, eger bakarlar dusuncesi olsaydi onla konusmaya hic baslamazdim, yanildigim icin ona alistigim icinde birakamadim
Utan ya o adam sana yar mi olcak saniyorsun ilahi adaleti bekle ne belalar gelcek başina umarim da gelir kan kusarsın
Cok kotu seyler demissin kan kusmak ne demek :( bu cok agir, niye bunu yasayim, duzeltmek istiyorum, niye iotu seyler yasayim ben bu duruma zaten mutlu degilim ne yapcam ne yapayim?
Bunun hiç bir affı yok adammi bitti dünyada insanmi yoktu arsiz arsiz bide umursamazdim diyosun ya :/ o kadin evinde saf gibi kocayi beklerken sen onla oynaşyodun asla affetmem beter ol
:( aslinda dogru diyon, o orada onu bekliyodu ben naptim :( dusunmedim bu isin o tarafini, nasil bukdar dusuncesizce davrandim bilmiyom,
Dua etki eşi hanım mış benim elime düşseydin o adami da senide doğrardim. o kadinin adina dua ediyorum sende çeek o adamda çeksin dilerim herkesede rezil olun sapık orrr... spular sizi
Gercekten yaparmiydin öyle biseyi? Sebeb? Dua etme, ben cunku bu duruma gercekten sonradan cok pisman oldum ozamanlar cok dusuncrsiz ve bencildim, aslinda cogu seyi hak ediyom, ama simdi pismanim? bide sence czni cokmu yandiki sen dogrardim diyon o nasi sabretti acaba. :/
Cocugu icin eşi icin susmustur yerini yurdunu bilmiyodur hemde ama merak etme böyle kalmaz bu Allah rezil edecek elbet sizii
Rezil etti zaten bi kac kere ama ben durumlari bu hale getirmek istemedimki, ben hayata aklima gelmezdi boyle birsey yapacagim o siralar neden bukadar birine baglandim niye bilmiyorum
Allah uzun ömür versin hiçbir zaman mutlu olmican yuva yıkanın yuvası olmaz bunu unutma birgün yasattigini sende yasicaksin
Sendeki gönül eğlemek gibi bişi olmuş çocuklara günah :(
Oyle olduda aynen cocuklara olan oldu onlari keske dusunseydim
Bukadar bencil olmasaydim keske
Ablacım dünyada sevilecek adam mı kalmadıda gittin başkasının adamını sevdin ki çocuğu var ya azıcık şu kafanı değiştirsen daha güzel olabilirdi her şey.
Olabilirdi keske yapmasaydim ben anlamadm zagen
Olaylarin nasil o duruma gelecegini
Allah size uzun ömür versin ya o vicdanı en başta yapman gerekti sende o da Çok kötüsün gercekten
Uzun ömur versin dedin? Ömur boyu vicdan azabi cekiyim diyemi? Fakat ben o esine geri döner sandim bukadar buyucegini dusunemedim olayin?
Geri dönse ne olur bi kere geldikten sonra, karşıdaki kadına yazık değil mi kadını geçtim çocukları...
Geri donmesini saglamistim olmadi kavgalar dahada buyudu bastan yanlisti
Sen geberinceye kadar alnında bir leke olarak kalacak bu durum, gerçi sadece senin değil o adamın da
:( keske hic yamadaydim
İstediğin olmuş şimdi birakicam sanırım diye tatava yapıyorsun ne değişik bir tipsin sen sjsjsmdjsj
Birakmicam, bilmiyorum birakada bilirim ama birakmicam, sadece ben aralarini acaba kucukte olsa duzeltebiliylirim diye dusundum ya da kadina yaptiklarimi nasil unutacam?
Adam evli olduğu halde birliktelik kurarken aklın nerde idi ülke dışında falan mı? Adamın ailesini dağıttığını farkettiginde aklın nerede idi istediğin olmuş adam seni ailesine tercih etmiş bu arada hitaben adam diyorum yoksa ben onun adamligini karakterini *. Senin gibi ayrı bir kaşarıda ayrı * tencere kapak misali iyi bulmuşsunuz birbirinizi acinilacak biri varsa aldatılan kadın değil sensin aciz ve acınası birisin.
Aklim nerdeydi bi bilsem o an yaptigim daha onemli geliyordu bana ya da ne yaptigimi bilmiyordumki birakamadimda adami, fark ettigimde kendimede onada mani olurum sandim olmadi duygularim daha agir geldi, benmiyim acinasi?
Yuvaları dağılması ve boşanmaları daha hayırlı bence o adamla sen evlenmelsin doğru olan bu
Ciddimisib?
Onu cinssl anlamda mi istiyorsun yoksa gerçekten seviyor musun
Sence? Ben cozemedim ikiside var, hem seviyorum hem cinselik, ama bazen cinselik istemiyorum sevgim daha baskin cikiyor, bazende hicbisey hissetlitorum cinselik daha baskin cikiyor, bu nasi bi durum
Bence her ikisi de var yasak olan şey sana cazip geliyor müsait misin
Haa, yasak olmasa cazio gelmicekmi? Simdi ben asikmiyim yoksa hevesmi bu?
Sen kafana takma nasil olsa cocuklarindan ya da sevdiklerinden cikacak bu yaptigin sey, aynen devam et ve bekle
Onlarin ne sucu varki benim canim yancak diye masum bi insana niye boyle bisey olcak, onlarda masumdu hak etmediler iki kisi butun ailenin hayatini ceheneme cevirdik biliyorum hak etmediler, fakat ne olcaksa bana olsun sonucta ben yaptim dimi bunlari, zaten biktim napcam bilmiyom
maalesef oyle olmuyo, hayatta basimiza gelen seyler sucumuz olup olmamasina bakmiyor. Mesela o kadinin ne gunahi vardj da hayatini cocuklarinin hayatini mahvettin? Hicbir gunahi yoktu ama basina geldi. Demek ki bu karmayı cekecek bir aile bireyi varmis. Emin ol sen de sevdiklerinin gelecegini yaktın gecmis olsun
Bir gun bu soylediklerimi hatırlarsın
Umarim öyle bi gun hic gelmez ama biliyom hakli cikcaksin :(
en fazla seninde yuvan olmaz
Dogru
Testiyi kırdıktan sonra pişman olmanin ne anlamı var? senin yüzünden mi öğrendi Peki?
Benim yuzumden degil, telefonu evde unuttu, bide okadar uyardim telefon tehlikeli diye kac kez uyardim, haklisin testi kirildi ama pismanlik hep sonradan gelir basta sadece teredut vardi basta eger dogru duzgun dusunseydim pisman olacagim seyler yapmazdim asllinda ozamanda pismanlik vardi simdi ne yapacm bilmiyom
Bir halt yiyorsan planlı yemelisin diyenlerdenim evli isen ya da evli ile takılıyor isen
Dogruda pilanliyamadilki pilanimda evli biriyle halt yemek yoktuki olaylar bu sekil gelisti
Daha profesyonel olmaktan bahsediyorum
Şimdi mi ayrılıcan bunu en başta düşünecektin.
Gec kaldim degilmi
E yani bunu hiç yapamayacaktın. hani bir laf vardır yuva yıkanın yuvası olmaz diye kusura bakma ama adam ikinizide kullanmış yapamayın kendinize bunu onu sevse seninle asla olmazdı seni sevse seni 7 yıl oyalamazdı lütfen sizi seven size kıymet veren adamları sevin yapmayın kendinize bunu günah
Yuva yıkanın yuvası olmaz derler.
Dogru
Kendine bunu layik gormussunuz mutluysaniz ne ala
Bilmiyorum cok mutsuzum cok
ayrılırsan ilişkimiz biter de.
Haaa 😅 guzell ama kadin yine boynuzlanmis olczk?
çocukları babasız kalmayacak
Cocuklarla arasi iyi ki Şu an icin
ayrılırsa nasıl olur? onu bırak babasız büyüyen çocuk gerçekten de özgüvensiz zayıf oluyor
Buyuk olsadami cocuklari
ne kadar büyük
20 yaş civarındaysa sorun olmaz ama 15-16 öncesi sıkıntılı
Ben 27 yasindayimda, karsi tarzf benden yasca baya buyuk, oyuzden buyuk coculari var
abicim senin yaşını sormadım. adamın çocuklarının yaşı 15-26 dan küçükse sorun dedim
biraz pisliklik sezdim sende
Birazmi sezdin? 😂 keske biraz olsa 😂 hani kotuler hep iyi hayati yasiyodu ben niye vicdan azabi cekiyom bukadar pislik biri oldugum halde cozemedim
Vurdum duymazlık terbiyesizlikle karıştırma
Terbiyesizimde vurdum duymazimda hepsi var bende fakat farkinda olmakta iyi bisi enazindna duzeltmeye calisabilirim dimi?
Yani bu taraftan iyi tabiki şu an bunu biliyor olman düzeltme şansını tanıyor sana
başlamadan düşünmek lazım
Okadar haklisinki :/
duramıyosun işte
Duramadim, keske dursaydim
YUVA BOZANIN YUVASI OLMAZ DERLER ESKİLER
Umarım aynısını yaşarsın.
:(
Yuva yıkanın yuvası olmaz
:(
Metresim diyosun yani
Tipine bakinca diyosun ne guzel insan, ama sozlerine bakinca ne alaka diyosun icinden, ama haklisinda bi nevi, fakat ayrildilar hala metresmi sayiliyom
Yani ayrilcaklar iki aya
Şu kafayı hiçbir zaman anlayamayacağım sanırım
😅yasamadan anliyamazsin, yedi sene onceden bendede o kafa yoktu, taaki bi yanlis butun dogrulari silene kadar
Hâlâ konuşmaya devam mı ediyorsun
Hala konsuuyorum?
Onla bosanan senlede bosanir
Dogru
Kuma gitseydin iki tarafında gönlü olsun
Kabul etmediki kadin😂 yani zaman ver duzeltecez dedik bilmiyom ellimize yuzumuze bulastirdik
Sen çok tehlikelisin 😎
😂 napayim herseyi dusunmek zorunda kaldik acik kapi birakmak istemedik😂
Ne yapacaksınız peki son durum nedir şu an
Son durum belirsizlik, bosandilar, ailesi bana karsi dusmanligi yok gibi, ve bilmiyorum adami gormuyorum bazen yanina gidiyorum okadar
Vicdanın rahatsa sorun yoktur
Vixdanim rahatmi bilmiyorum
🙄
Bi bitmediniz “kafa kopartan tayfa”
Nasi kafa kopartan tayfz oldum😧
bırak adam kararını vermiş yürümemiş demek ki
Haklisin
sen sadece bekle izle
Onunla cinsel hayatınız var mi
Var niyeki?
İhtiyacını senle giderip eşini ihmal etmiştir. Bende evliyim. Eşimi tatmin ederim. Sevgilimle de gizliden görüşürüz. Haberi bile olmaz
Sonunda cikiyo ortaya
7 sene 4 çocuk demek
Emin misin?
Anlamadim, onla benimi dort cocugum olurdu diyosun? Ben korundum, onun dort tane cocugu var zaten
Sonunda vicdanının sesi gelmiş..
Mahfetti beni, nasi biseyse, gecmiyoda neler neler yaptim gecsin diye, bos kaldigim her dakika kendini hatirlatiyo, vicdanim yok saniyodum, soncuta bunu yapanda vicdan ne gezer, ama cok yanilmisim cok, nasi kurtulcam bu sesten
Boşanınca 4 çocuklu adamla mı evleneceksin. Ailen ne dicek bu duruma. Evlensen o çocukların ahı ömür boyu yakında olur babasız kaldılar , evlenmesen de bu sefer adam peşini bırakmaz ben senin için çocuklarımdan vazgeçtim muhabbeti yapar. İşin çok zor. Genç bekar bir sürü erkek var ne işin vardı böyle adamla. Olan oldu geçmiş olsun işin zor bu hayatta bundan sonra
Gercekten zor napaczm? Aynen dedigin gibi, adam birakmiyo, ailem hayata kabul etmez bende zaten cesaret edemiyorum, canım ettim napacam?
Kına yak bi tarafına bide anlatıyor değişik 😂
Sen efsanesin
Gurur duyuyordur kendiyle kadının en büyük düşmanı başka bir kadın işte örneği
Gurur duyomu olabilir cok degisik seyler yaptim he birine yasanmicakben buyuk acilzri yasattim, Sonrada canım gibi vicdan azabina tutuldum bi turlu gecmedi, boyle niye oldu anladim, sence yeterince gurur duymuslmuyul?
Üniversite okudun mu?
Okudum, okul okulaktzn sonunda kafa cayir cayir yandiya😂 bir nevi okulun sikintisi, is aile butun sikintilar bos islerle mesgul olmami sagladi, yani ilginc geldi macera gibi geldi, sonrada su vicdan gibi bisey gitmedi su duygu bi turlu
Sen gaza geldin de ben bunun için yazdım
https://www.youtube.com/watch?v=NzXW35pNSsw
😂🤣🤣 iyi bulmussun ha iyi laf soktun vala afferim sana 😂 gercekten begendim, hahaah,
Soruyu okurken aklımdan geçen buydu direk 😅
😂😂😂
Yarın öbür gün senide aldatıcak aticak bı kenara
Zaten devam etmicemki onla. Ben gerci bosancaklarini dusunmuyodum, yani acikcasi ciddi degil saniyordum, bende ciddi degildim ama merakimdan ne olacak diye devam ettim, boyle oldu umdugum gibi olmadi