AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Onu piken sana züt vermez bunu bil.
Tam anlamadim, ama zaten adamla isim olmazki, yani acikcasi bosancagini hic dusunmedim, oyle bi kacamak sandim, yani sonucu merak ettim, bi halt yedim toparliyamadim daha cok ellime yuzume bulastirdim, sonra biterse duzelir olaylar sandim, ben bittirdikce daha cok pesimden geldi, simdi yuvasi dagiliyo, ben zaten sucluyum, onu firenlemem lazimdi ama iste yapmadim, simdide buyuzden sucluluk duygusumu ne oyle bisey musallat oldu rahat birakmiyo bu sucluluk napsam gecer bu duygu
O adamı net bir şekilde reddet peşini bırakmasını sağla senden umudu kessin belki karısına kendini affettirir. Bende benzer bir durum yaşadım anlıyorum seni
Yasadigin kisi esine dondumu? Denedim aslinda doner gibi yapti ama pesimi birakmadi, gözu dönmus ailemd soylemesinden cekiniyorum, cözemedim olaylar nasi bu hale geldi diye, bide tam karisiyla arasini duzeltiyodum, yani karisi tam bunu affedicekti, geldi dediki ben seni sevmiyom onunla evlencem dedi karisinax hersey mahfoldu, bana engeli cekti, ben nasil duzelticem simdi aralarini ustelik iki sene geciyo nerdeyse
Gel konuşalım istersen hassas bir durum bu
?
Buna metres lik deniyor bu duygu kötü degilmi
Kötumuki? Dunyada neler neler oluyo, herkes neler yapiyo, bana artik hepsi normal geliyo, iyi kotu bilmiyom artik, yani kötu bisey bence dimi, kötuyse noluyo ozaman? metres olunca noluyo, yani kafam cok karisik benim neye uzulcem mutlu olcma bilmiyom ama uzerime yapisti bi leke dahada silemem zaten, napim ozaman
Karısı adama şans vermiş daha neden zorluyorsun illa aynı cetvele takiliyorsunuz
Sans verdi iste orada birakmam lazimdi canım kafam sanki b vardida ayni seyi bidaha yaptim, herseyi mahfettim
Sen adamı şimdi birakacakmisıj
Simdi birakinca ne degiseceki kadin acaba geri alirmi denesemi
Dene yani
Troll 7 senede erkek mutlaka yakalanır eşine
😂ohoo sen ne erkekler var bi bilsen seytana bile pabucunu ters giydirenler var😂 benim gibi birini dahi ayak ustu asik ettiyse sulalesini uyutur, cikmazdi ortayada telefonunu dusurunce yakalandi, zaten fazla belli etmiyoduki, bes senede cikti ortaya son iki senedede bosanma soz konusunoldu boyle joyle yedi sene surdu
Erkekler mutlaka yakalanır
Biliyomda bende anlamadim nasil yakalanmadigini, belkide bilmiyorum esi gormezden geldi, belki degisir diye c ya da bilmiyorum yuvasi dagilmasin diye
Eşide onu aldatıyor olabilir bugün 2 tane şüphe üzerine yapılan dna testi de çocukların kocandan olmadığı haberini okudum
derlerki yaşatıığını yaşamadan ölmezsin
:(
4cocuk 7 yıla sığdırmış bide seni
He benlede cocuk yapmak istiyor , yazdigin seyi anlamadim
Şeytan ne işe yarıyor sizler varken? !
ben olsam seni bıçaklardım :D
Bicaklarmiydin 😂ciddimisin? Oda oyle dedi aslinda, ama bu fikir niye? bicaklancak kadar kötumu durum? Yani ben onlarini canina malina mulkune zarar vermedimki onlar niye benim canima zarar versin? Ben olsam adami geri alir sonra adami yari yolda birakirdim, enazindan banada yar olmamis olur onadar yar olmamis olurdu, ama bicak abarti degilmi😅
Ben böyle şeyleri kaldıramam. Böyle bir kadını direk kalbinden bıçaklardım, yüzyüze olsak ve o kadın ben olsam, sen şimdi sol göğsünü tutarak kıvranıyor olurdun. Ama herkes cesaret edemez tabi
Umarım birgün aynısı senin başına gelir
:(
Bi bitmedi boş troll sorularınız yazık kafanıza
Trolse niye yaziyon? Hem trol olsa bukadar zahmete katlanmazdim, herseyi pes pembe sanin, gercekten boyle seyler yasaniyo ama gormuyonuz, bazi hayatlar cok pis hayatlar, trole vaktim yok, olsa daha farkli sorardim hemde baska konular hakkinda sorardim, bunlar ciddi konular trolencek konular degilx ustelik cikamiyorum bu isin icinden keske trol olsaydi keske Şu an bende herkes gibi guluyoda care ariyo olmasadyim keske hersey senin gordugun kadar basit olsaydi
Boş yapma ve sg embesil beyin fukarası seni
😂😂😂 bence sen trolsun, en buyuk bos yapanda sensin bos yere yorul yapmak icin gelmissin, aradigin cevabi bulamayincada kufurle nekadzr seviyesiz dengesiz oldugunu belli etmissin sanada sg
Lütfen benimle muhattap olmayı keser misin beyin yoksunu yaratık
Bu soruya gercekten bi sene oldumu yoksa sistem hatami veriyor
Seni skip kenara atsın da gör f. hise
acikcasi ben ona öyle yapcaktim, basta sadece öyle vakit gecircektikte araya duygular girince yuvasina sebeb oldu, o dedigin olsaydi Şu an yuvasi dagilmiyodu, duygularindan vazgecemedigi icin Şu an yuvasi dagiliyor, bide bukadarmi kufredebiliyon? hic zoruma gitmedi dedigin alistim artik😂
Şimdi mi aklına geldi
Simdi degilde, simdi bosaniyorlar dava uzadi
Uyar onu. Seni bırakırım de
Ozaman yine devam etcek benle bide orayla
Sen durumdan memnunsun sanıyordum.
Yakında umursamazsin vicdan yapmissin
He vicdan yaptim ama bu vicdan naai biseyse iki senede gecmedu niye bukadar uzun suren bi duygu, bide boyle bisey yapanda vicdan olmaz derlerdi, simdi niye bana boyle bisey oluyo? Bide bu duygu yapisti birakmiyo pesimi bu duygu?
Onun bodanmasinj neden istemiyorsun evli olmayınca sevememektenmi korkuyorsun yoksa vicdanım bunu net cevaplayabiliyormusun
Evli olmayinca sevememekten korkuyorum galiba? Sorularima resmen cevap buldun, peki bunun anlami ne oluyo ozaman? Zaten bosanmis gibiler ama aynen korkularim var , bide ailem duycak diye korkuyorum, bide biliyorum vicdan olabilirli bilmiyom simdi biraz daha dusununxe vicdan degil bunu anladim
Yuva yıkanın yuvası olmaz derler
Bu gidiste olmicaktz zaten
Aferin
:/
Senin vicdanina tukureyim
😅 niyeki
umarım 2 yakan bir araya gelmez hayatın boyunca
:(( agir konustun
Sevgilinin yaşı kaç ne iş yapar
Bende on yas buyuk, aslinda isi yok yani ara sira boyaya gidiyo
Ne boyası baba parası yiyor o zaman
Yuva mı yıktın
Evet
Senin da yuvan yıkıldı
Yaparken iyi de şimdi mi soruyorsun
Ozamanlar iyiydi evet cunku farkinda degildim, heycan gibi geliyodu, yaptigmin fzrkinda bile degildimjki? Simdi farkina variyorum, cunku bosaniyorlar, kagit uzerinde bosanma celbi gelecek yakinda ben bunu onlemeye calisiyorum gec pisman oldum
Olan o çocuklara olacak ona yanarım, yoksa ikinizde geberip gitseniz dünya 2 pislikten daha kurtulur
:(
adam seni de başkasıyla aldatan görürsün
:/
😀☺
yuva yıkmışsın
Biliyom:(
Ahlaksız daha beterini yaşarsın inşallah
Iyide pisman oldum daha fazal ne yapabilirimki niye bedua ediyon?
Vicdanının sesi bu
Aynen
Ne yapmayı düşünüyorsun
Keske bilsem , vicdanimi nasil dindiririm diye dusunuyom, birlesmezler mesaj cektim geri birlesin diye ben bu durumdan cok yoruldum dedim, benle sadece kavga yapti, bosancam ailenlede konuscam dedi
Kafaya koymuş seni yuva yıkan kadın yapacak
Aynen, zaten basima busuru belalar geldi ben bu durumdan nasi cikcan kafam bi cikmiyoki belalarsan ustune bide bu keske tanimasaydim
maalesef ömrün boyunca yakanı bırakmaz bu bela. Hep bununla anılırsın. Boşanırsa evlenirmisin onunla
Bosandi yine evlenemiyorim😫
Niye olur boyu birakmaz demissin
Karısını aldatan adamdan sana ne hayır gelir bacım
Hayır gelmesini niye bekliyorsun ki? Bırak adam boşansın, evlenmek şartta değil, sevişmeye devam etsinler herkes mutlu olsun.
Genişliğin uzay boşluğunu solladı
Aga yeterince geniş değil mi? Bu ikisinden ne bekliyosun ki? İkisinin başka insanlarla yuva kurmasını mı? :D
Dogru diyosun karisini aldattzndan ne bekleyimki, ama iste aklim dusuncelerim boyle demiyor vazgecemiyorum, deniyorum deniyorum ama cikmiyo aklimdan, ne o aklimdan cikiyo nede onun karisi, ona yaptiklarimi dusununce hicbirturlu mutlu olamiyorum, buarada su rtukcu neler yaziyo oyle agzim acik kaldi ben bi tek kendimi serefsss saniyodum😂 niye yuva kuramamai?
Ndndjdnsndj şerefsiz olduk :’)
@RTÜKçü hahah agzimdan kacti, lafin gelisi oyle oldu, yoksa degilsin, sadece haha ya sen cok fenasin yeminle 😂🤣 yazilarin varya 😂🤣
E o zaman ağzınım “payını” verelim 😉 sen beni daha görcen canım 💅🏻
Tuhaf hayat lar
Biliyorum
Trolsün.
Sebeb?
Şu yazdığından belli.
geçmez umarım :D
😂 saolasin bedua eder gibi
gibi değil öyle
Beduami ediyon? Sebeb
ya daha türkçe konuşmayı bilmiyorsun primat. umarım hep mutsuz olursun. sebebini soruyor bir de
Napim, yurt disinda yasiyom hic turkce dersi almadimki, :( öyle duyduklarimla görduklerimle yaziyorum, hollandada buyudum, fakat simdi ön yargili olma, hepiniz böylesiniz serbestsiniz yoldan cikmissiniz gibisinden dusunceye kapilma, öyle degiliz, hatta burada bazi seyler daha abez ve ayip karsilaniyor, yani turkiyede olsa belki bu hatam ölumle sonuclanmaz, ama burada sonuclana bilir, ama canım bende yinede yaptim yapacagimi, et bedua aslinda hak ediyom et, daha kotu seyler soyle zaten kotu hissediyom aslinda hak ediyom soyle, bide niye bukadar zoruna gitti sendemi aldatildin😂
Şu evli adamlardan ne istyonuz ya
Onlar bekarlardan ne istiyorlar? Evliler hala gozleri disarda, heleki karsinin yaninda kadinlara bakan erkeklere ne denir? Hem yapiyonuz hem yakalniyoz, sonrada özur diliyonuz, gerci bu adam özur dilemedi bosanip benle evlenmek istedi, normalde böyle olmuyo, normalde esleriyle aralarini duzeltip yola devam etmiyorlarmi, niye böyle oldu, ben niye bu duruma bukadar uzuluyom benim yuvam degilki, ben kendi kendimi niye bukadar bitiyorum, ya bu duygu nezaman bitecek gececek? Bitsinde bende yola devam edim
Şimdi erkek ister yapar asıl sorun şu sen 3 çocuklu adamdan bir gelcek bekliyorsan yani nediyim cidden mutlu olcağına inanıyorsan devamke
Ben gelecek beklemiyodumki, ben acikcasi bosancaklarinida dusunmuyodum, yani affeder unutulur gider sandim, secim yapacagini ailesiule kavga edecegini heleki beni sececegini asla dusunmezdim, ben cunku devam etmicektimki simdi ne yapacam bilmiyom
Basit ayrılcan kafanı duvara vurcan uyancan bu rüyadan ben napıyom diycrn gitcen
Denedim hergun uyandigimda bugun yep yeni bi gun diye uyandim bi mutlulukla, sonra bilmiyorum bu hissi hic yasadinmi cok pis bi his sonrasi husran, yaptiklarini dusunuyosun bi an, kadinin beduasimi tuttu anlamadim, ben bide cani gadar biride degildim nasil yasatim bunlari bilemedim agir geldi simdide hissidin kurtulamiyom, ayrildigilda duzelcekli? Hadi gelio soylerse aileme ayrilirsan ailene herseyi soylerim dedi, bide illerde ortaya cikarsa kendigilinden seni savunmam dedi, ama ayrilmasamda mutsuzluk cökuyo, bide ayrilinca esine donermi keske donse ya da sacma saoan seyler yapip kapima gelirse?
Kim gelir kim gelmez boş ver seni tehdit eden adamla asla iletişim kursa elinden geleni ardına koyma bu iş bittii de kes at kurtul bu adamdan ben ömrğmde evli adamın gelip bekar kız laf ettiğini duyöadım😂
Acikcasi ben bu durumu anlamiom, sen zaten bi kacamak yapsan karindan bosanirmisin? Bu hem bosaniyo, davayi bide bu acti, kadinin gururunu yerle bir etti, ustune aileme durumu anlatmak icin konusmaya calisti nerdeyse herseyi anlaticakti, dediki bosanma davasina bi kac gun kaldi ozaman gelip anlatcam dedi, baktim kadinlada konustum davaya bi kac gun kalmis c bence herseyi aileme soylicek korkuyorum, bilmiyorum bu nasi bi olay, bi kac gunluk yasancak seyler simdi nelere sebe oluyor, ben senle bastan beri oynamadim diyor ; oynasaydimda bukadar surmezdi coktan esime donmustum diyor, garip bi durum degilmi?
Aşık olmuş gençsin filan seni istiyor ama her şey kadın sevgi aşk değil çocuğunu düşünmyen yarın senide düşünmez sen bu adamdan sıyrıl hasta bu adam takıntılı
Biliyom cocugunu dusunmeyen beni hic dusunmez ama cocuklariyla illetisimde konisuyorlar, evden ayrildi ama onlarla konusuyo, hatta belki benle aralari iyi olur diye dusunuto evlenirsek hepimiz iyi olcaz diye dusunuyo, ben benim kafam karisito bu duruma anlam vereliyom, kurtulmaya yedi senedir calisiyom, neler yaptimda, kendine bagladi bi sekilde asiri derecede baglandik, biraksa benim icinde hersey daha kolay olacak, bu sekilde olmasaydi belki bekarkek tznismis olsaydik onunla evlenirdim ama boyle olmuyo herkes karsi cikcak sorunlar cok buyucek yani bilmyorum
Tüy dik :D
😅
Yuva yıkanın yuvası olmaz
Yuva yıkanın yuvası olmazmış
Bosanirlar tabi
Nasil duzelcekler?
Cehennemde ateşin bol olsun seni gidi f4hi$E
:/
Öyle yapcak bişey yok naneyi yerken iyidii
Acisini cektim?
Vicdanmı bahsettiğin acı
Böyle kadınlar bitse keşke
Katiliyorum,
Niye yapıyorsun
Ozaman bi hatta yaptim toparliyamadim devam ettirdim, herseyi dahada mahfettim, yani buyuzden yapiyorum
Kendini böyle mi avutuyorsun çok komik
Baska nasil avutabilirimki
Keşke gebersen
Keske ama belki illerde iyi biri olurum? Belkide hatami telafi edebilmek icin yasiyorumdur? Bilmiyorum bende bazrn soruyorum niye gebermedim diye, denedim olmadi, bidahada denemicem ölmek istemiyorum yasamakta istemiyorum, sadece biseyler duzelsin istiyorum
Seni deliği kapatmak lazim
Oha ben hayatimda boyle bi laf duymadim😂 yeminle yazmaaya utandim cevap bulamadim onca sey yaptim ama bu yazdigin kadar utanmadim
Evli insanı niye ayartiyo
Benmi ayartim? O basladi
Sen ayattin tabi
Nasi oluyo?
Adama aşık olmuşsun
Nasil anladin:) caresizligimdenmi?
Çaresiz olan sen değilsin ki adam. Senin tuzun kuru olduğu için başta adamın evli olmasını sallamamışsın kendi ilgi-zevk ihtiyacın için adamı kullanmışsın. Sonradan duygusal şeyler hissetmeye başlayınca ve iş ciddiye binip adam karınını boşamaya kalkınca suçluluk duymuşsun
Oha tek cumlede anlatmissin, 😂 yuh ben bile kendi kendimi bukadar tanimiyordum, oda evliydi ciddi seyler yasiyacagini dusunmedimki evli oldugu icin, yani hatta yaptik unutulur gider sandim, ama zraya duygular girince isler karisti, bosanmalari beni rahatsiz ediyo yani kac sene evliler bide cocuklari var, kac kez bu dereceye getirme olaylari dedim? Kac kez köpek yerine koydum gururunu incittin biraksin diye, ama mucadele ede ede benide sonunda bagladi kopamiyom :( ondan kopamadihgim icinde sucluluk baskin cikiyo, sonrada herseyden nefret eder hale geliyorum
Sende başta olaya eğlenmelik baktığını itiraf etmişsin :). O gözle bakınca empati de kuramıyorsun ama adam senle ilgilendikçe ve aranızda ciddi duygular ortaya çıktu. Böylece onun gerçek kadını olma pozisyonuna gelmiş oldun ve bu durumda adamın karısıyla empati yapar duruma geldin. Daha önce evli biriyle takılmışmıydın böyle?
Yalnız şimdi farkettim de 7 yıldır beraberiz demişsin siz 7 yıl ne yaptınız ablam çok uzun süre ya
Asik oldum yedi yil birakamadim ve hala asigim niye birakamiyorum :(( benim daha once sevgilim bile olmadiki ben evlilerden tiksiniyordum bu hale nasil geldim onuda anlamis degilim
Ayrıl
Ayrilinca hersey duzelcekmi
Tam cennetliksin
😅
Yuva yıkma
Gecmi kaldim
Olabilir
oha yani
😅
Özel konusalimmi
Özelmi😂 sebeb? Bende evliyim banada yavsami dicen 😂🤣sonucta bi kere yapmisin bidaha yapmi dicen, millete varda bize yokmu dicen hahah genelde garip garip tepkiler geliyo burdan😂
Yuh artık dicem
😂napim ozur dilerim, genelde oyle oluyo burdakilzrle dogru duzgun sohbet edilmiyoki ozele cagrilinca iyi olmuyo hep engel yiyolar yani mesajingordukten sonra hakkimda yanlis dusuncelere kapiliyorlar😂