DOSYAMA BAKAN SAVCIYA ÂŞIK OLDUM, KENDİSİYLE İŞ HAYATI DIŞINDA NASIL GÖRÜŞEBİLİRİM?

Selam.
Avukatım, bir dosyayla ilgili olarak, savcıyla 2 kez görüştük odasında. Çok etkilendim ondan. Meslek hayatımı yakmadan ve yanlış anlaşılmadan, nasıl özel olarak görüşebilirim onunla? Zaten karşımdaki yargı mensubu olmasa bile ben teklif etmeye çekinirim, böyle olunca hepten tutuldum. Biraz akıl versenize.
DOSYAMA BAKAN SAVCIYA ÂŞIK OLDUM, KENDİSİYLE İŞ HAYATI DIŞINDA NASIL GÖRÜŞEBİLİRİM?
Cevapla