GİYİNME TARZIM YOK COK SADE VE KLASİK GİYİNİYORUM NASIL KOMBİN YAPABİLİRİM?

Arkadaşlar 22 yasindayim herşeyi yapıyorum ancak iş kıyafete gelince bisiler almama rağmen giyidjkerjm yine kot ve normal üst oluyor bot aliyorum pantolonlarimin paçaları bir garip duruyor. Hicc giyinmeyi bilmiyorum dışarda kızları görüyorum fıstık gibiler benim de yüzüm güzel ama giyinis 0 yani nasıl bir tarz oluşturabilirim " seksi ve gotik bir görünüm seviyorum " ancak bir türlü bunu dışarı yansitamiyorum nasıl kombin yapabilirim?
GİYİNME TARZIM YOK COK SADE VE KLASİK GİYİNİYORUM NASIL KOMBİN YAPABİLİRİM?
Cevapla