KOCAMLA KAVGA ETTİK EVDEN GİTTİ AYRILACAĞIM YA SONRASI NE YAPMALIYIM?

Zaten hep kavgalıydık. Çokça kez aldatıldım çok sorunlar da yaşadım içimde sevgi kalmamıştı ama 1.5 aylık hamileyim o yüzden katlanayım dedim. Az önce dırdır etmesinden cinnet geçirdim ve saç baş birbirimize girdik. Kapıyı çekti gitti. Boşanmayı düşünüyorum ama sonra nasıl yol izlemeliyim yardım edebilir misiniz? Fikirlerinize ihtiyacım var. Ayrıca bebeğim bu kavgada düştü ya da başına bir şey geldi içeride öldü diye çok korkuyorum. Herhangi bir sancım, kanamam, mide bulantım olmadı. Bebeğime bir şey olmamıştır değil mi?

KOCAMLA KAVGA ETTİK EVDEN GİTTİ AYRILACAĞIM YA SONRASI NE YAPMALIYIM?
Cevapla