LÜTFEN YORUM YAPIN KİRACIYIM VE EV SAHİBİMLE KAVGA ETTİM?

Merhaba. Üniversite 1. Sınıfım. Ani kararlardan dolayı izmirde 1000liraya ev tuttuk. Ev çok kullanışsız ve o para eve göre çok fazla. Ev sahibim tam bir Paragöz.. Evden çıkmak istiyordum gittim konuştum. Depozitoyu unut 15 inde çık dedi. 20 si gibi çıktım evden yeni eve taşındım ona harcama yaparken 150 liralık elektrik su doğalgaz faturamı ödemedim açıkcası depozitomu vermediği için ödemek istemedim. 1 buçuk hafta oldu evden çıkalı dün anahtar teslim edip kontratı almaya gittim. Adam anahtarı istedi faturaları ödeyinceye kontratı vereceğini söyledi. Bende faturaları ödediğimde anahtarı getiririm dedim. Argo konuşmaya başladı bende paramın olmadığı söyledim ve gerçekten yok. Aileme karşı birşeyler söyledi laf çarpıtmaya kalktı diğer aile üyeleri karıştı baya kavga olmaya başladı ve babamı icraya vereceğini söyledi. Bende babamın üstünde hiçbir mal yok versende birşey alamazsın dedim ve daha da ağır konuşmalar geçti bende çıktım gittim. Sizce olayın Süreci nolur. Ben inat yaptım ödememek için faturaları depozitom zaten onda ama sizde olay daha da kötü olur mu? Ev mutfaktan su alıyo gerçekten vasat ve artık sinirlerim bozuluyordu çıkmam gerekti
LÜTFEN YORUM YAPIN KİRACIYIM VE EV SAHİBİMLE KAVGA ETTİM?
Cevapla