AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
oldu...
Ergenligimde çıktığım her kiz gelip kendi teklif etti... hiç ben sevdiğime teklif edemedim.
Sonralar acildim. ama ozaman aşk denen şey bende değerini çoktan yitirdi
Evet işte çekimserlikten utanmaktan söylemediğim oldu ama artık öyle değil tabiki
Oldu. Ama belli etmeye çalıştım. İşler güçler'de Ahmet Kural'ın Feride'ye yürümesi ile benzer işler.
Ancak uzaktan izlemekle yetındım, ama onun hayalı de güzel
Eskiden çok zorluk çektim hala yuzyuze çekiniyorum reddedilmekten korkuyorum sanırım daha izliycem yoluda bilmiyorum
Birine aşıksam üstelik duygularımdan eminsem zaten Dünya ilk adımı atmaktan çekinen yalnızlarla dolup taşmışken... Sıradan olmayan bir romantizmle yüreğimi açarım aşık olduğum kişiye...
Çok aşık olan biri değilim.
Ama olursamda konuşmaktan çekinmem. 😃
Söylemem beni farketmesini beklerim eğer ki sade güzellige yani kendini güzel göstermek için elinden gelen bütün boya ve badana teknigini uygulayan kızlara önem vermiyosa farkeder ama o saydıklarıma ariyorsa o da bana gelmez vaz gecerim
Olmadı. Söylerim ben. Ama olduğunu ve söyleyemediğimi baz alıyorum.
Sessiz sessiz usulca ilerlerdim.
Masum bir sinsilik ile.
Zamanında yapmıştım öyle bir canım
Aa gereksiz sansür yapmış KS. Şimdi farkettim
Cahillik, a'ptallik, delilik, çılgınlık... vs )
Evet aynen o tarz bir kelimeydi : ))
Hemde çok oldu bir keresinde ona söyleyeceğim dedim ama gittim yanına söylemedim başka bir konu açtım öyle kaldı sonunda anladı oda dedi lafı geveleme şöyle dedi beni sevdiğini
Oldu 😂
Güldügüne göre komik bir anısı var 😄
1 sene ortaokul + 4 yıl lise
5 sene platonik sevdiğim için gülüp geçiyorum 😂
S. lak git konuş demi yok sadece uzaktan sevmeyi bildik
Şimdiki aklım olsa gider konuşurdum ama gülüp geçiyorum 😄
Acılar , aşklar.. zaman aşımına uğradıktan sonra güldürüyor )
Ama bazıları vardır ki afedersin ama arkasından sövdürüyor
Olmadı desem yalan olur.
Aşk ne demek belki bilmiyorum ama hoşlandığım kişiye karşı hislerimi dile vurup söylemek dahil çok zor benim için.
Olmaz mı çok oldu çekingenlik sanırım ne yaptıysam bir türlü acılamadım 😂
Evet 3 senedir aşk acısı çekiyorum onu deli gibi seviyorum ama söylemeye cesaret edemiyorum şu an sevgilisi var
İlk okul sayılıyorsa olmuştur. Ama o zamandan beridir aşık olmadım. Kız arkadaşım olmadığından ya da çok takılmadığımdan değil, hepsindrn var ama aşık olamıyorum.
Evet sonra buna bı çocuk teklif etti bu da bana anlattı
Söyledim de ne oldu ask istemem seks isterim
Dedi :(
Söyleyemiyorum pat diye de belli ediyorum anlasın diye anlıyor da zaten 😂
Evet oldu bazen söylememek daha iyi zaten bazen söylemiyorsan söyleyince pek iyi şeyler olmayacağını bildiğindendir
7 yıl sevdim ruhu duymadı sonra geldi anlattım yıllarca sevdiğimi ve bi ay sonra başkasıyla evlendi :)
Öncelikle karşımdakinim hislerinden emin olurdum ona iltifat etmeye başlardım eğer mutlu oluyorsa yavaş yavaş o yola girersin
Olmadı. Reddedileceğimi düşünüyor olsam da söylerim. Benim olmayan şeyi kaybetmiş sayılmam nihayetinde.
hayır olmadı bence söylemek de en doğrusu ona göre kafanda bir şeyler netleşmeye başlıyor bi zaman sonra
Evet eskiden olmuştu ama şimdi olsa çatır çatır gider konuşurum kendinizi küçük görmeyin arkadaşlar bütün mevzu bu aslında
Şahsen hiç olmadı. Bi insan karşısında ne kadar rezil olursanız olun gidip direk pat diye söylerim. İçimde kalıp bana dert olmasın abi
Oldu. Bu yüzden bu haldeyiz ya dışa vuramadıklarımız kalbimize vurur oldu artık:(
evet oldu, hala dün gibi hatırlıyorum. Ama bir daha aynı hataya düşmedim.
Evet oldu ve 1 buçuk seneden fazladır sevgiliyiz. Bu yüzden birine aşıksanız gidip söylemelisiniz.
Sana söylemedim ahshahhz
AA babandan isteyecem demiştin djsdhgs
Doğru babandan isticeğimi söyledim ama aşık olduğumu söylememiştim ahsahxhbz artık mesaj yolla bence aşkından ölüyorum fkdmmx
Ölm*den inanmam 😂
Bana artık mesaj atacak mısın polis mi çağırayım 😂
Çağır babam gelir 😂
yazman için ne yapmalıyım söyle artık kadın 😂
Söylemesem bile çok belli ederdim söylememe gerek kalmazdı
Oldu tabiki herkesin en az bir kere yaşadığı bir şey bu gayet normal yani
Kimden hoşlandıysam tak gidip söyledim çoğu sosyal medya ve vatsaptsn olduğu için red yedim tabi 😂
Bana karşı olan hal ve tavırlarına bakarım ona göre davranırım
2 senedir söyleyemiyorum
Sevgilime hala seni seviyorum demedim
Hoşlandığımı söylemediğim oldu tabi.
evet oldu söylemedim.
soyleseydıw aşkın buyusu bozulurdu
Evet ben platonik takılan biriyim
Çok sık aşık olan biri değilim olmadı
Ben söylüyorum ya saklıyamıyorum..
seversek abartıyoz zaten :)
Olmadı aşk diye bişey yok
cık olmadı er ya da geç söyledim
Evet söylemedigim oldu
Hareketlerimle belli ederim anlar hemen zaten 🤣
Bende kesin belli ederim ya 🤣
Uzun süre söyleyemedim evet
Bunu hiç söyleyen biri olamadım
Hic olmadi.. kendiliginden oluverdi 😅
Ömrüm oyle geciyor diyebilirim
Böyle bir şey yaşasam hatırlardım kesin
nasıl gazı tutamıyorsan bu aynı
Oha söyleyen de mi varmış
evet ilk ve son olarak 9 yaşındayken hahahagv
Genelde çat çut söylüyorum herhangi bir yol aramam
Evet ama itirafa gelemeden pişman ettirdi, içimde kaldı hala
Oldu, yaşandı bitti saygısızca😅
aşık olduğum hic bir kız beni sevmedi
Bakışlarımdan anladı.