Birine aşıksın ve bunu ona itiraf etmeye çekiniyorsun. Nasıl bir yol izlerdin?

Birine aşıksın ve bunu ona itiraf etmeye çekiniyorsun. Nasıl bir yol izlerdin?

Hayır benim olmadı çünkü aşık olduğum bir kişi çıkmadı şimdiye kadar aynı şekilde beni seven bir kız da çıkmadı. ama olsaydı da mutlaka söylerdim içim de saklamak istemezdim ki utangaç olduğum için de zaten her davranışımdan bunu belli ederdim.
Açıkçası hayatım boyunca sevdiğim hoşlandığım ilgi duyduğum kızlar oldu ve hepsine karşı da duygularımı açtım, ama ben aşkım daha farklı bir duygu olduğunu düşünüyorum hiç aşık olmadım yani belki de insan aşık olduğu kişi ile evleniyordur bilmiyorum Ama sevdiğim peşinden koştuğum çok insan oldu ama duygularımı da gizlemeyi hiç tercih etmedim.
Ama şöyle bir şey bazı duygular vardır gizlemek zorunda kalırsınız mesela çok yakınınızdır söylediğiniz zaman kaybedeceksinizdir ya da o kişinin hayatında başkası vardır veya evlidir bazen sessiz kalmak daha güzeldir aslında Bence en güzel sevgi içinde sakladığın Sevgi en azından saf ve temiz kalıyor senin kadar her zaman karşındaki insanlar saf sevginin kıymetini bilmediği için zarar görebiliyor.
Oldu ama o aşk varya hiçbir şey o aşkın yerini tutmuyor aldatma yok kıskanmak yok trip atmak yok sadece çok seviyorsun uzaktan ama varlığı mutlu ediyor en önemlisi de severken canınız yanmıyor
Ama söyleyememekte can yakar. Bir de başka biriyle görürsen 😒
Abi cab çıkartıyor sen can acıtmıyor diyorsun allasen
Can*
Sevdigin için pişman olmuyorsun ki uzaktan sevince
Pişman olmuyorsun ama karşılık bulamayınca canın yanar
Karşılık bulman demek ona söylemiş olman demek yoksa uzaktan sevmek ve ona söylememek söz konusu burada
Senden haberi olmayan sevginden haberi olmayan birini suclayamazsin
Olmuştur geçmiş zamanda hatırlamıyorum. İnsan çekiniyor böyle duygular pat diye söylenemiyor söylense verilecek tepki kestirilmiyor
Cevap
20Cevap
Bu video ile özetleyebilirim durumu uzak durmak en iyisi 😂
Bu arada videoyu yanlış anlamışım çok utandım rezil oldum ama yapabileceğim bir şey yok 😳😳
Olsun sıkıntı yok 😂
Racon keseyim derken karzima çizildi benim rezilliğim bitmez 😂
Güzeldi canım senin attığında hdhdhs
Ben sonuç değişmemiş anladım bundan sonra inceleyerek racon keseceğim 😅
🤣🤣🤣🤣
Sen nasıl bir şey anladın ki
Bilmiyorum videoyu bir defa izledim onda da itiraf etmesine rağmen kız yinede farklı kişi ile olmuş anladım artık ne kadar umutsuz düşünüyorsam neyse artık izleyenlere motive kaynağı olur
İlk izlediğimde bende öyle anladım yalnız değilsin yani kdjdjd
😁 tam tersi olmasına rağmen umutsuzluk ruhumuza işlemiş 😅
Alıştık artık 😂
Aşık olup aşığım diyip söylemekte bencillik…
korkaklıktan söylememekte çok eril bir hareket değil..
Komşunun çocuğu 4 yaşında şey derdi…
ben müsaitim size gelebilirmiyim…
onu gibi oluyor biraz….
kadınlara bırakmak lazım akıla söylenir söylenmez ama kadınların elinde ipler bence … ve öyle de olmalı sanki
Düşünüyorum olmazdı öyle bir şey varsa direk söylerim hiç çekinmiyorum bu konularda
En güzeli
Erkek adam sevgisini belli etmez, sevdiği belli olmasın diye de sevdiğine kötü davranır
Belli etmez onu anladıkta neden kötü davranıyorsunuz
Sevdiğimiz anlaşılmasın diye
Lise zamanlarında olmuştu ama asla itiraf edemedim bunu ona. Keşke o zaman etseydim diyorum bazen ama iş işten geçti artık :(
Keşke 🥺
Genelde konuşup vakit gecirebildigim insanlara aşık oldum ama ilk aşkım platonikti ben seviyordum onun haberi yoktu. Tam 6 yıl 😄
Olmaz mı!! Keşke artık çok geç !! Zamanınız varken söyleyin son pişmanlık fayda vermez
Oldukça zor olurdu ama söylerdim sanırım içimde kalacağına ya olursa diye düşünmek daha güzel.
Söyleyebildiklerim de oldu söyleyemediklerim de söylediklerim ağzıma s. çtı
Güzellik perisi hayatımada bir dokunsana yıldızlı değneğinle güzelleşir belkim😒
duygular itina ile söylenir, taşıyamam kendi içimde.
bir tane oldu o da kız olduğu için söylemedim
Aşık olmadığım için söylemedim aşık olsam direk söylerim
Platonik oldu ancak aşk demeyelim hoşnut oldu oda yaşça büyüktü ehehehehehe
Hayatımda bir defa oldu evet
ve iyi ki söylememişim
Sende oldu mu
Olmadı desem yalan olur herkesin başına gelmiştir bence
Pişman oldun mu
Çok çok eskiden olmuştu Evet
Evet oldu söylemediğime pişmanda oldum bence kendine uygun bir şekilde söylemelisin
Ohooo hayatım platonik aşkla geçti.
Üzdü bu gizli 🥺
Ne yazık ki beni seveni ben sevemedim
Benim sevdiğimde beni sevmedi.
Saçma sapan bir döngü.
Söyledim ama pişman oldum soylenmemeli..
Hiç aşık olmadım bilmiyorum 🙂
Söylememek daha ağır bir yük
şu an içinde bulunduğum durum😢
Oldu evet… Duymadan söylemem genelde…
Aşık olmadım da hoşlanıyorsam söylerim
Aşık değildim ama hoşlanıyordum. Söylemedim
Bişey hissediyorsam söylerim…
Ben sana aşık oldum birtanem, kısa ve net
Çok seneler sonra söyledim.
Hayır
Hayır
Aşıksam söylerim
Benim de oldu lise yıllarında söyleyemedim
Hiçbir zaman ilk adımı atan taraf olmadım olmam da
Olmadi
Oldu.
Yok olmadı
Hiç aşık olmadım
oldu
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?