Olmadı bende. Ben bakkaldan ekmek ister gibi adama gidip söylerim hemen sksksk

Olmadı bende. Ben bakkaldan ekmek ister gibi adama gidip söylerim hemen sksksk

Olmaz mı.. göz göze geldiğimizde kalbimi göğsümden sankı söküyorlarmış gibi oluyordu.. dilimi uyuşurdu sanki tamire gittiğimde.. bildiklerim sanki bana yabancıymış gibi olurdu.. 5 yaşındaki çocuk gibi kelimeleri yutuyordum mesaj attığında bildiri sesi heyecanlandırıyordu.. açık sözlü biriyim lakin ona karşı sanki dilime kilit vurmuşlar gibiydi aklım boş ver seni reddeter rezil etme kendini kalbim açıl şuna artık diyor gibiydi tam o sırada mantık ve aşk arasında kaldım.. cesaretimi topladıydım açıldım.. tabiki sen beni sevemezsin cevabını aldım.. o an yumruk yemiş gibi yıkıldım ama düşmedim toparlandım.. ozamandan bu zamana kırkınlığım geçmedi
Bu zamanda haysiyet yerine zenginliği tercih ediyorlar diyerekten mühürledim kalbimi
Açıkçası sevdiğimi hiçbir zaman saklamadım imkansız olsa da olmayacağını bilsem de hep söyledim ama tabii kimisi olumlu olduğu kimisi olumsuz oldu ama saklamayı da hiç tercih etmedim
Hayır hiç olmadı çünkü aşık olmadım bana da hiç bir kadın aşık olmadı maalesef
Yıllar önce olmuştu. Çocukla aynı sınıftaydık ve acayip hoşuma gidiyordu. Dersi dinlemek yerine sürekli ona bakıp duruyordum 😄 bazen ikimiz tek başımıza sınıfta kalıyorduk. Diğer arkadaşlarım bizi görünce "ooo ikiniz ne yapıyordunuz" diyip fesatlığa vuruyorlardı ama bu durum nedense çocuğunda hoşuna gidiyordu. Sonradan öğrenmiştim ki o da benden hoşlanıyormuş ama belki ben ondan uzaklaşırım diye bunu hep saklamış
Cevap
13Cevap
Olmuştu gerçeği söyleyince de pek bir şey değişmiyor
En güzeli karşı taraftan bi talep ve itiraf gelmedikçe mumya heykeli misali susmak. Kimsenin kibri çekilmiyor da, âşık olunan kişinin kibri hiç çekilmiyor çünkü.
söylüyorum, şöylemezsem içimde kalır keşke ya da aceba dememek için söylüyorum
Oldu yine olsa yine söyleyemem zorlandığım tek şey bu olabilir 😂
Hayır, durum değerlendirmesi yaparım. Sonra içimde bitiririm
Oldu evet gizemli tarifi imkansız bir his var içimde ona karşı ama söylemeye cesaret edemiyorum
Oldu ve bu saatten sonrada kimseye aşık olmam olsam da söylemem.
Gidip soylemedim ama belli ederim , zarflarım yani. Onun da gönlü varsa yeşil ışık yakar.
Evet kaç sene geçti söyleyemedim söyle sem belki gecerdi
Oldu çünkü ilk baştaki kalp kırıklıklarından sonra sevginin zayıflık olduğu hissine kapıldım. Birdaha bana adım atılmadan o adımı atmadım.
Aşıksam söylerim çekinmem
Aşkı kaçırmam, beklerken, yok saymam. Aşk yaşanmalı. Ne olursa olsun.
Kimseye aşık olmadım.
Evet söyleme cesaretimiz olmadı
aşkımın aşkıyım aşkıma aşığım
Olmadı.
Olmadi
yok olmadı hep söylerim
Hiç olmadım
olmadı mal mıyım
Olmadiii
Muhtemelen
Cokca
Çokkk
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?